// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

احتمال پخش فیلم Knives Out 2 از نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۲۲

براساس گزارش جدید رسانه‌ی ورایتی انتظار می‌رود که فیلم Knives Out 2 به کارگردانی رایان جانسون در اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش شود.

فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ احتمالا اول در یکی از جشنواره‌های سینمایی فصل پاییز اکران می‌شود و سپس اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در شبکه آنلاین نتفلیکس به‌دست مخاطب‌ها می‌رسد. ورایتی به‌عنوان منبع گزارش جدید می‌گوید که نتفلیکس سراغ اکران سینمایی اثر هم خواهد رفت. این شبکه آنلاین معمولا برای آثار خاصی که شانس کسب نامزدی‌ها و جوایز شناخته‌شده را دارند، تن به چند هفته اکران سینمایی محدود می‌دهد تا مشکلی برای پذیرش فیلم در مراسم‌ها وجود نداشته باشد.

امسال نتفلیکس با دست پر به اسکار می‌رود. ورایتی تاکید کرد که فیلم The Power of the Dog جین کمپیون، فیلم Don’t Look Up آدام مک‌کی و فیلم !Tick, Tick… Boom لین-منوئل میرندا سه اثر نتفلیکس هستند که چند هفته‌ی بعد می‌توانند حضور پررنگی در اسکار داشته باشند. حالا به نظر می‌رسد که برای اسکار سال بعد، فیلم Knives Out 2 یکی از آثاری است که نتفلیکس روی آن‌ها حساب باز می‌کند. شبکه آنلاین مورد بحث تا حدی به موفقیت هنری اثر امیدوار است که می‌خواهد اولین اکران آن را به یک فستیوال سینمایی فصل پاییز ببرد.

لوگوی Netflix روی موبایل با رنگ قرمز

فیلم‌برداری Knives Out 2 در سپتامبر سال ۲۰۲۱ به پایان رسید و می‌دانیم که نتفلیکس خرج بسیار زیادی برای این اثر کرده است. کاترین هان، ایتن هاک، ادوارد نورتون، دیو باتیستا، کیت هادسن، جنل مونی، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک و مدلین کلاین از جمله بازیگرهای این اثر شبکه نتفلیکس هستند. رایان جانسون به مانند زمان ساخت اولین فیلم مجموعه، وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی اثر را بر عهده دارد. بسیاری از اعضای تیم سازنده‌ی اثر جدید همان افرادی هستند که در ساخت فیلم Knives Out با جانسون همکاری کردند.

فیلم Knives Out، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی با ۴۰ میلیون دلار بودجه ساخته شد و به فروش عالی ۳۱۱ میلیون دلاری در سینماها رسید. نتفلیکس که نقشی در ساخت این اثر نداشت، در مجموع با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار توانست فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 را مال خود کند. بخشی قابل‌توجه از این پول در اصل دستمزد بسیار زیاد رایان جانسون، رام برگمن و دنیل کریگ است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده