نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

میت لوف، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی درگذشت

ماروین لی ایدی، خواننده راک و بازیگر مشهور آمریکایی که با نام میت لوف بیشتر شناخته می‌شود، در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که ماروین لی ایدی مشهور به میت لوف، هنرپیشه، آهنگساز و خوانندهٔ راک آمریکایی دار فانی را وداع گفته است. خانواده میت لوف با انتشار پستی در فیسبوک خبر درگذشت میت لوف را تایید کردند. او ۷۴ سال سن داشت و او دارای دو دختر نیز بوده است. در بیانیه منتشر شده اعلام شد:

«ما متاسفانه باید خبر تلخی را اعلام کنیم و میت لوف امشب درحالی که دبورا، همسرش درکنارش بود، درگذشت. ما می‌دانیم که او برای شما چقدر ارزش داشت و او را دوست داشتید و ما واقعا قدردان همه عشق و حمایتی شما در این دوران پر از غم و اندوه هستیم. او واقعا هنرمند الهام بخش و دوست داشتنی بود.»

میت لوف بیشتر به‌عنوان خواننده راک و متال شناخته می‌شود که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون از آلبوم‌های او در سراسر جهان فروش کرده‌اند. او در ۲۷ سپتامبر ۱۹۴۷ در دالاس در تگزاس به‌دنیا آمد و ماروین لی ایدی نام واقعی او است. میت لوف در سال ۱۹۷۷ آلبوم Bat Out of Hell را منتشر کرد که موفقیت زیادی به‌همراه داشت و باعث شهرت او شد. او در ادامه دو آلبوم دیگر با همین نام منتشر کرد که در ادامه آن را Bat Out of Hell Trilogy نام‌گذاری کرد.

میت لوف در فیلم Fight Club

در سال ۲۰۱۷ اجرای موزیکال Bat Out of Hell: The Musical در خانه اوپرا منچستر برگزار شد و در ادامه شاهد تکرار این تئاتر موزیکال در سال ۲۰۱۹ بودیم. میت لوف همچنین سابقه بازیگری نیز دارد که مهم‌ترین نقش‌آفرینی او در فیلم Fight Club به کارگردانی دیوید فینچر بوده است. او همچنین در آثاری دیگری چون فیلم The Rocky Horror Picture Show، فیلم Wayne's World، فیلم Formula 51، فیلم The Mighty و سریال Ghost Wars نیز به ایفای نقش پرداخته است.

میت لوف استعداد بالایی در اجرایی دراماتیک با موسیقی هوی متال داشت و در سال ۱۹۹۳ با موزیک ویدیو I'll Do Anything For Love (But I Won’t Do That) توانست تحسین زیادی را دریافت کند. این آهنگ برای او جایزه گرمی بهترین خوانندگی انفرادی راک را به ارمغان آورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده