نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹

اعلام تاریخ فصل دوم سریال کمدی Upload آمازون

آمازون سرانجام پس از یک انتظار نسبتا طولانی بالاخره تاریخ پخش فصل دوم سریال Upload را تایید و اعلام کرده است.

اردیبهشت گذشته بود که آمازون از تمدید سریال Upload برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم این سریال کمدی تایید و اعلام شده است. آمازون اعلام کرد که فصل دوم سریال Upload در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) از پرایم ویدیو پخش خواهد شد. قابل انتظار است که فصل دوم سریال آپلود مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود.

گرگ دنیلز، شورانر و خالق سریال The Office و سریال Parks and Recreation، وظیفه ساخت سریال Upload را بر عهده دارد. رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جانسون، ویلیام بی. دیویس و جولیان کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال آپلود حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال Upload در سال ۲۰۳۳ جریان دارد که در آن انسان‌ها می‌توانند پس از مرگ خود را در دنیای مجازی بارگذاری کنند.

رابی امل در بهشت مجازی سریال Upload

زمانی‌که نیتن، برنامه‌نویس کامپیوتر خیلی زود می‌میرد، در دنیای بسیار گران‌قیمت لیک ویو بارگذاری می‌شود، اما خیلی زود خود را زیر نظر شریک زندگی خود یعنی اینگرید می‌بیند که هنوز زنده است. همان‌طور که نیتن در حال بررسی جوانب مثبت و منفی بهشت دیجیتالی است، با نورا، نماینده خدمات مشتریان انجل آشنا می‌شود. نورا با فشار شغلی خود و پدر در حال مرگش که نمی‌خواهد بارگذاری شود، دست‌وپنجه نرم می‌کند و با افزایش احساسات او نسبت به نیتن اعتقاد پیدا می‌کند که نیتن به قتل رسیده است.

حالا نیتن در فصل دوم سریال Upload در یک دو راهی در زندگی خود قرار گرفته است. ازطریفی نامزد سابقش به شکل غیر منتظره‌ای به لیک‌ویو آمده و امیدوار است که روابط آن‌ها بهبود پیدا کند و ازطرفی نیتن همچنان عاشق نورا، فرشته خدمات مشتریان لیک‌ویو است. در همین حال نورا خارج از شبکه و در دنیای واقعی با گروه شورشی ضد فناوری The Ludds درگیر است. فصل دوم سریال آپلود حاوی موارد جدیدی مثل برنامه کودک دیجیتالی درون برنامه‌ای لیک‌ویو به‌نام prototykes است و قرار است در فصل دوم با پیشرفت‌ها و مشکلات جدید تکنولوژی مواجه شویم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده