نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۳

ساخت سریال گودزیلا برای شبکه اپل ؛ گسترش دنیای هیولایی

لجندری از ساخت سریال گودزیلا برای شبکه اپل تی وی پلاس خبر داده است که تمرکز این سریال پس از حوادث فیلم Godzilla خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گودزیلا و تایتان‌ها به دنیای تلویزیون خواهند آمد. لجندری از توافق با اپل تی وی پلاس برای ساخت اقتباس Godzilla and the Titans و آوردن مجموعه مانسترورس به دنیای تلویزیون خبر داده است. طبق اعلام اپل، کریس بلک، نویسنده سریال Star Trek: Enterprise و سریال Outcast به‌عنوان شورانر در سریال لایو اکشن و بدون نام گودزیلا حضور دارد و درکنار او مت فراکشن، نویسنده کمیک هاکای، جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال Godzilla نقش خواهد داشت.

اتفاقات سریال Godzilla پس از حوادث نبرد گودزیلا و تایتان‌ها در سان فرانسیسکو جریان دارد که بخش زیادی از شهر را نابود کردند. حالا مردم با این واقعیت تکان دهنده که هیولاها واقعی هستند،‌ مواجه شده‌اند و تمرکز سریال گودزیلا روی یک خانواده است که یک سفر و ماجراجویی برای کشف اسرار پنهان شده و میراثی که به سازمان مخفی و مرموز مونارک مرتبط می‌شود، آغاز می‌کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله بازیگران یا زمان شروع تولید سریال گودزیلا در دسترس نیست.

گودزیلا غرش می‌کند فیلم گودزیلا 2014

مجموعه Monsterverse با اکران فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ کار خودش را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ با فیلم Kong: Skull Island و در ادامه در سال ۲۰۱۹ با فیلم Godzilla: King of the Monsters گسترش پیدا کرد. سپس فیلم Godzilla vs. Kong در سال ۲۰۲۰ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد که پایان قرارداد لجندری با برادران وارنر نیز بوده است. لجندری هم‌اکنون در حال ساخت انیمه Skull Island برای شبکه نتفلیکس است و تصمیم ندارد تا مثل گذشته قراردادی انحصاری با شرکتی امضا کند.

لجندری همچنین به‌دنبال ساخت فیلم‌های بیشتر از مجموعه Monsterverse است که گفته می‌شود اپل و نتفلیکس نیز علاقه زیادی به ساخت فیلم براساس دو هیولا کینگ کونگ و گودزیلا دارند. اپل‌ تی‌وی‌پلاس از سال ۲۰۱۹ کار خودش را با اشتراک ماهیانه ۵ دلار آغاز کرد که از جمله سریال‌های شاخص و در حال پخش این شبکه می‌توان به سریال See، سریال Servant، سریال The Morning Show، سریال For All Mankind، سریال Foundation و سریال Ted Lasso اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده