نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

اولین تصویر انیمیشن فرار مرغی 2 تا ساخت والاس و گرومیت جدید برای نتفلیکس

نتفلیکس اولین تصویر رسمی انیمیشن Chicken Run 2 را منتشر کرد و همچنین از گسترش همکاری خود با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن خبر داد.

تیر ۹۹ بود که نتفلیکس از همکاری با استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن برای ساخت دنباله انیمیشن Chicken Run خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این همکاری قرار است گسترش پیدا کند. نتفلیکس در ابتدا اولین تصویر رسمی انیمیشن Chicken Run 2 را منتشر و اعلام کرد که این انیمیشن استاپ موشن قرار است Chicken Run: Dawn of the Nuggets نام داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

راکی و جینجر در حال تماشا متولد شدن مالی در انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets

همچنین نتفلیکس فهرست صداپیشگان انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets را اعلام کرد که براساس آن، زکری لی‌وای با سابقه بازی در فیلم Shazam و تندی نیوتون با سابقه بازی در سریال Westworld به ترتیب جایگزین مل گیبسون و جولیا ساولها برای صداپیشگی شخصیت راکی و جینجر شده‌اند. بلا رمزی با سابقه بازی در سریال Game of Thrones نیز نقش مالی را بر عهده دارد.

همچنین شاهد بازگشت جین هرکس در نقش بابز، ایملدا استنتون در نقش هانتی و لین فرگوسن در نقش مک برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمیشن Chicken Run 2 خواهیم بود. علاوه‌براین، جوزی سدگویک دیویس در نقش ادی، دیوید بردلی در نقش فاولر، رومش رانگاناتان در نقش نیک، دنیل میز در نقش فلچر و نیک محمد در نقش دکتر فرای، از جمله صداپیشگان جدید انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets هستند.

دنباله انیمیشن فرار مرغی قرار است در پناهگاه جزیره صلح‌آمیز آغاز شود که جینجر و راکی، این پرندگان عاشق اکنون کودکی به‌نام مالی در حال همراهی کردن آن‌ها است و زمانی‌که تهدید جدید و ترسناکی در سرزمین اصلی ظهور می‌کند، آن‌ها مجبور به واکنش خواهند شد. سم فل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Flushed Away و انیمیشن ParaNorman، وظیفه کارگردانی انیمیشن Chicken Run 2 را بر عهده دارد.

نیک پارک درکنار مدل والاس و گرومیت

همچنین نتفلیکس و استودیوی انیمیشن‌سازی از گسترش همکاری خود برای ساخت قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit خبر داده‌اند. نیک پارک و مرلین کراسینگهام، خالقان والاس و گرومیت به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن استاپ موشن حضور دارند. داستان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit که در حال حاضر نامی ندارد، روی اختراع جدید والاس تمرکز دارد که یک نوم هوشمند را اختراع می‌کند که ظاهرا توانایی تکامل دارد و ممکن است باعث نابودی زندگی آرام والاس و گرومیت شود.

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets قرار است در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود. همچنین قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. علاوه‌براین، BBC وظیفه پخش انیمیشن جدید والاس و گرومیت را در بریتانیا بر عهده دارد و این انیمیشن استاپ موشن در ابتدا در بریتانیا پخش خواهد شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده