نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۷

تمدید سریال Star Trek: Discovery برای فصل پنجم و اخبار جذاب بیشتر از پیشتازان فضا

شبکه پاراموت پلاس از تمدید چندین سریال Star Trek برای فصل جدید خبر داده و تاریخ شروع پخش چند سریال دیگر سریال پیشتازان فضا را اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدید و هیجان‌انگیزی برای طرفداران سریال‌های پیشتازان فضا منتشر شده است. این شبکه آنلاین از تمدید سریال Star Trek: Discovery برای فصل پنجم خبر داده است. همچنین پخش قسمت‌های جدید فصل چهارم سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری از تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) از پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery در ۱۳ قسمت تولید شده و تاکنون ۷ قسمت از آن پخش شده است.

نمایی از شخصیت سریال Star Trek: Picard به همراه سگ او

سه فصل اول سریال Star Trek: Discovery از CBS All Access منتشر شد که نام این شبکه در اوایل سال ۲۰۲۱ به پارامونت پلاس تغییر کرد. انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Star Trek نیز در ۱۳ قسمت تولید شود. همچنین پخش فصل دوم سریال Star Trek: Picard از تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) از پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. تولید فصل دوم سریال پیشتازان فضا: پیکارد بارها به‌خاطر ابتلا عوامل تولید به ویروس کرونا متوقف شده بود. حالا سریال Star Trek: Picard برای فصل سوم نیز تمدید شده که ساخت فصل سوم این سریال نیز آغاز شده است.

سریال Star Trek: Strange New Worlds دیگر سریال دنیای پیشتازان فضا است که پخش فصل اول سریال جدید Star Trek قرار است از تاریخ ۵ می ۲۰۲۲ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) از پارامونت پلاس آغاز شود. همچنین پارامونت پلاس از تمدید سریال Star Trek: Strange New Worlds برای فصل دوم خبر داده است. در این سریال بار دیگر به سفینه فضایی انترپرایز (Enterprise) باز خواهیم گشت و تمرکز این سریال قرار است روی کاپیتان پایک با بازی انسون مونت، نامبر وان با بازی ربکا رومین و اسپاک با بازی اتان پک باشد.

نمایی از سریال Star Trek: Strange New Worlds

همچنین فصل سوم انیمیشن Star Trek: Lower Decks نیز در تابستان ۲۰۲۲ پخش خواهد شد که این فصل در ۱۰ قسمت تولید شده است. همچنین پارامونت پلاس از تمدید سریال Star Trek: Lower Decks برای فصل چهارم خبر داده است. این در حالی است که پخش فصل اول انیمیشن Star Trek: Prodigy از پارامونت پلاس همچنان ادامه دارد و این سریال انیمیشنی از دنیای پیشتازان فضا نیز برای فصل دوم تمدید شده است.


منبع CNET
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده