نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم انیمیشن Disenchantment ؛ انتشار اولین تصاویر

شبکه نتفلیکس با انتشار چندین تصویر و یک پوستر، به‌صورت رسمی تاریخ پخش فصل چهارم انیمیشن Disenchantment را تایید و اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Disenchantment تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل جدید این سریال انیمیشنی که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) از این شبکه پخش خواهد شد. نتفلیکس همچنین اولین پوستر فصل چهارم انیمیشن Disenchantment را منتشر کرده است که در آن شاهد نشستن بین روی تخت پادشاهی هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل چهارم انیمیشن Disenchantment

همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی از فصل چهارم سریال Disenchantment را به اشتراک گذاشته است که در این تصاویر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل جدید این انیمیشن سریالی هستیم که در آن علاوه‌بر بازگشت بین، الفو و لوسی، بازگشت پدر بین با ظاهری نسبتا متفاوت نیز نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این تصاویر نیز باشید:

ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons و سریال Futurama، وظیفه ساخت سریال Disenchantment را بر عهده دارد.

اتفاقات انیمیشن Disenchantment در دوران قرون وسطی و امپراطوری رو به زوال دریم‌لند (Dreamland) جریان دارد. این سریال داستان و ماجراجویی‌های خطرناک و همچنین پر از بدبختی یک پرنسس دائم الخمر به نام بین را دنبال می‌کند. پرنسس بین در این ماجراجویی تنها نیست و یک الف به‌نام الفو و یک شیطان به نام لوسی، او را همراهی می‌کنند. در طی این مسیر پر از مانع، این سه دوست عجیب و غریب قرار است با غول‌های بزرگ، روح‌ها، انسان‌های درنده، شیطان و جن‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و بسیاری از انسان‌های احمق روبه‌رو شوند.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده