نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۸

تاریخ پخش فیلم Nightmare Alley از HBO Max و هولو؛ اثر جدید گیرمو دل تورو

سرچلایت پیکچرز اعلام کرد که فیلم Nightmare Alley به‌زودی از شبکه HBO Max و هولو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Nightmare Alley قرار است به‌زودی از شبکه‌های آنلاین پخش شود. این فیلم جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار پس از ساخت فیلم Shape of Water است که ٱذر امسال روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد. حالا سرچلایت پیکچرز اعلام کرد که فیلم کوچه کابوس در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) از شبکه HBO و شبکه هولو پخش خواهد شد.

اتفاقات فیلم Nightmare Alley در دهه ۴۰ میلادی جریان دارد و اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ویلیام لندزی گرشام است که پیش از این در سال ۱۹۴۷ یک اقتباس دیگر نیز از آن ساخته شده بود و فیلم کوچه کابوس دل تورو دومین اقتباس از این رمان است. بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو ،تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن و تیم بلیک نلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Nightmare Alley حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گیرمو دل تورو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم کوچه کابوس را بر عهده داشته که کیم مورگان در نوشتن فیلمنامه این فیلم به دل تورو کمک کرده است. او پیش از این برای کارگردانی فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار دریافت کند. فیلم Nightmare Alley تاکنون نزدیک ۱۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده