نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴

گاسپار اولیل، بازیگر سریال Moon Knight در سن ۳۷ سالگی درگذشت

گاسپار اولیل، بازیگر فرانسوی سریال Moon Knight در حادثه‌‌ای در حین اسکی در سن ۳۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم گاسپار اولیل، بازیگر فرانسوی درگذشته است. طبق خبری که AFP منتشر کرده، اولیل امروز در حین انجام اسکی دچار سانحه شده و پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفته است. او ۳۷ سال سن داشت. گفته می‌شود که او در یک منطقه اسکی در شهر ساووآ در ناحیه اوورنی-رون-آلپ در کشور فرانسه در حال انجام اسکی بوده است که بین تقاطع دو شیب با اسکی باز دیگری برخورد می‌کند و دچار ضربه مغزی شدید می‌شود.

او با هلیکوپتر به بیمارستانی در شهر گرونوبل منتقل شد، اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه بود. بااین‌حال، مقامات محلی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده‌اند. اولیل یکی از بازیگران شناخته شده فرانسوی است که سابقه همکاری با فیلمسازان برجسته‌ای را در کارنامه خود داشته است. اولیل بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Saint Laurent، فیلم It’s Only the End of The World، فیلم A Very Long Engagement، فیلم Hannibal Rising، فیلم Paris, je t'aime و فیلم The Dancer شناخته می‌شود.

گاسپار اولیل اخیرا در سریال Moon Knight بازی کرده که او در این سریال از دنیای سینمایی مارول نقش آنتون موگارت ملقب به میدنایت من را بر عهده داشته است. فیلم More Than Ever دیگر کار او در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. اولیل همچنین دارای یک فرزند پسر به‌نام اورسو نیز است که تنها ۶ سال سن دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده