نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳

پیوستن چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال Shadow and Bone نتفلیکس

مراحل تولید فصل دوم Shadow and Bone آغاز شده است و حالا چهار بازیگر جدید به جمع بازیگرهای این سریال فانتزی نتفلیکس اضافه شده‌اند.

خرداد امسال بود که نتفلیکس از تمدید سریال Shadow and Bone برای فصل دوم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگرهای جدیدی به فصل دوم این سریال فانتزی اضافه شده‌اند. لوئیس تان با سابقه بازی در فیلم Mortal Kombat و سریال Wu Assassins، پاتریک گیبسون با سابقه بازی در سریال The OA، آنا لئونگ بروفی با سابقه بازی در سریال Traces و جک وولف با سابقه بازی در سریال The Witcher، چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال Shadow and Bone اضافه شده‌اند.

 لوئیس تان، پاتریک گیبسون، آنا لئونگ بروفی و جک وولف

همچنین قابل انتظار است که در فصل جدید سریال سایه و استخوان شاهد بازگشت جسی می لی، بن بارنز، فردی کارتر، کیت یانگ، آرچی رنوکس، آمیتا سومان و زوئی وانامیکر نیز باشیم. تان نقش تولیا یول باتار، گیبسون نقش نیکولای لانتسف، لئونگ بروفی نقش تامار کر-باتار و وولف نقش ویلن هندریکس را در فصل دوم سریال Shadow and Bone بر عهده دارند. همچنین نتفلیکس از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال فانتزی خبر داده است. نتفلیکس وعده داد که فصل دوم سریال Shadow and Bone در اواخر سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

اریک هیزرر، نویسنده فیلمنامه فیلم Arrival، به‌همراه دیگن فرایکلند وظیفه ساخت سریال Shadow and Bone را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم نیز بازگشته‌اند. این دو فصل اول سریال سایه و استخوان را براساس رمان Shadow and Bone و قسمت اول دوگانه Six of Crows ساخته‌اند. فصل دوم سریال Shadow and Bone نیز قرار است براساس رمان Siege and Storm و دیگر رمان Crows در ۸ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.

سریال Shadow and Bone در دنیای گریشاورس جریان دارد و داستان آن در جهانی روایت خواهد شد که به دو نیم تقسیم شده است و دو کشور در آن وجود دارد. از طرفی تاریکی مطلق، فرمانروای تمامی آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند. در ادامه یک سرباز، نیروی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قدرت ایجاد اتحاد بین دو کشور را دارد، اما مشکلات فراوانی در مسیر دستیابی به صلح قرار گرفته‌اند. او باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا درنهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده