نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

ساخت سریال Real Steel برای شبکه دیزنی پلاس

دیزنی در حال همکاری با شاون لوی برای ساخت سریالی براساس فیلم Real Steel هستند و این سریال قرار است از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی براساس فیلم Real Steel در دست ساخت است. سریال Real Steel برای دیزنی پلاس در دست ساخت است. این سریال لایو اکشن براساس فیلم پولاد ناب ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۱ اکران شد و در این فیلم اکشن بازیگرانی چون هیو جکمن، اوانجلین لیلی و آنتونی مکی حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند. شاون لوی وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت که داستان یک پدر و بوکسور با بازی هیو جکمن و پسرش را دنبال می‌کند.

آن‌ها یک ربات پیدا می‌کنند و حالا شخصیت جکمن که رباتش را در مسابقات بوکس ربات‌ها از دست داده، در حال آموزش این ربات برای حضور در رقابت مسابقات بوکس است. سریال Real Steel با همکاری بخش تلویزیون دیزنی، بخش تلویزیون استودیوی قرن بیستم و شرکت 21Laps تولید خواهد شد. در حال حاضر دیزنی به‌دنبال استخدام نویسنده برای سریال پولاد ناب است. همچنین لوی به‌همراه رابرت زمکیس، جک راپک، جکلین لوین، سوزان مونتفورد و دن مورفی به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور خواهد داشت.

استودیو 21Laps پیش از این در همکاری با دیزنی فیلم Free Guy را تولید کرده بود و همچنین سابقه ساخت سریال Stranger Things را برای نتفلیکس داشته است. فیلم Real Steel براساس قسمت دوم از فصل پنجم سریال The Twilight Zoneبا نام Steel به نویسندگی ریچارد متیسون ساخته شده که توانست نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش کند. والت دیزنی وظیفه پخش این فیلم را بر عهده داشت. در حال حاضر جزئیات بیشتری از سریال Real Steel در دسترس نیست.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده