نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷

ساخت فیلم Red Notice 2 و 3 برای نتفلیکس ؛ بازگشت راک، رایان رینولدز و گل گدوت

شبکه نتفلیکس به‌صورت رسمی به ساخت قسمت دوم و سوم فیلم Red Notice چراغ سبز نشان داد. انتظار می‌رود فیلم‌برداری این دو قسمت پشت سرهم انجام شود.

فیلم Red Notice در آبان امسال از شبکه نتفلیکس پخش شد و با اینکه نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرد، اما با استقبال درخشان کاربران این سرویس استریم مواجه شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو دنباله این فیلم اکشن کمدی تایید و اعلام شده است.طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، نتفلیکس نه‌تنها ساخت فیلم Red Notice 2 را تایید کرد، بلکه فیلم Red Notice 3 نیز در دست ساخت است.

فیلم اعلام قرمز هم‌اکنون به بزرگترین فیلم نتفلیکس از نظر تعداد بیننده تبدیل شده است و حالا این موفقیت باعث شده تا نتفلیکس به ساخت دو دنباله این فیلم کمدی اکشن به‌صورت همزمان چراغ سبز نشان دهد. ددلاین می‌گوید که انتظار می‌رود فیلم‌برداری و تولید دو قسمت بعدی فیلم Red Notice به شکل پشت سرهم انجام شود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم‌ها از اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود. همچنین طبق انتظار دواین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت برای نقش‌آفرینی دوباره در دو قسمت بعدی فیلم اعلان قرمز باز خواهند گشت.

علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice 2 و 3 بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم Red Notice خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما ددلاین می‌گوید در این دو قسمت شاهد اضافه شدن شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود که حضور این بازیگران در دو دنباله این فیلم سرقت مشابه مجموعه پر ستاره فیلم Oceans Eleven توصیف شده است.

طبق گفته نتفلیکس، کاربران این شبکه در اولین ماه انتشار ۳۲۸.۸ میلیون ساعت به تماشا فیلم Red Notice پرداخته‌اند تا این فیلم اکشن کمدی رکورد فیلم Bird Box با ۲۸۲ میلیون ساعت تماشا در مال اول پخش را بشکند. فیلم اعلان قرمز همچنان در بین ۱۰ فیلم پر بیننده نتفلیکس در ۹۴ کشور دنیا است. مارشال تربر همچنین در همکاری دوباره با نتفلیکس وظیفه کارگردانی فیلم The Division را نیز بر عهده گرفته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده