نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳

پیوستن بازیگر سریال The Nevers به فیلم جدید و اختصاصی ایام هالووین مارول

لارا دانلی، بازیگر سریال The Nevers و سریال Outlander به جمع بازیگران فیلم جدید و اختصاصی ایام هالووین مارول اضافه شده است.

شهریور امسال بود که مشخص شد مارول استودیو در حال ساخت فیلم تلویزیونی مناسبتی دیگری برای دیزنی پلاس است که اینبار این فیلم قرار است برای ایام هالووین تولید شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. لارا دانلی، بازیگر سریال The Nevers و سریال Outlander به جمع بازیگران این فیلم اختصاصی مارول برای ایام هالووین اضافه شده است.

سریال The Nevers

پیش از این گائل گارسیا برنال، بازیگر فیلم Old، سریال Mozart in the Jungle و صداپیشه انیمیشن Coco به فیلم هالووینی مارول اضافه شده بودند که گفته می‌شود او احتمالا نقش گرگینه در شب را در این فیلم بازی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش دانلی در دسترس نیست، اما اگر گارسیا برنال نقش گرگینه در شب را بر عهده داشته باشد، احتمال دارد دانلی نقش نینا پرایس ملقب به خون آشام در شب را در فیلم هالووینی مارول بازی کند. پرایس درواقع خواهرزاده جک راسل ملقب به گرگینه شب و ترکیبی از یک خون آشام و گرگینه است.

پرایس درواقع حامل ژن گرگینه بود که پس از گاز گرفته شدن توسط یک خون آشام با تغییرات بیشتری مواجه شد. انتظار می‌رود تولید این فیلم ویژه طی ماه‌های آینده آغاز شود. مارول در طول سال ۲۰۲۱ سریال WandaVision، سریال The Falcon and the Winter Soldier، سریال لوکی و سریال Hawkeye را روی دیزنی پلاس منتشر کرد و در ادامه همکاری مارول استودیو با دیزنی پلاس قرار است شاهد پخش سریال She-Hulk، سریال Ms. Marvel، سریال Moon Knight و فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special در طول سال ۲۰۲۲ باشیم.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم هالووینی از دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست. لارا دانلی قرار است برای نیمه دوم فصل اول سریال The Nevers بازگردد که قرار است در طول سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. همچنین سابقه حضور در آثار دیگری چون سریال Britannia، سریال Beowulf: Return to the Shieldlands، سریال The Fall و فیلم Tolkien را نیز در کارنامه خود داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده