// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷

ساخت A Quiet Place جدید توسط کارگردان فیلم Pig

مایکل سارنوسکی که در سال ۲۰۲۱ با فیلم Pig مورد تحسین قرار گرفت، کارگردان فیلم A Quiet Place جدید است؛ اسپین‌آف مجموعه‌ی یک مکان ساکت.

فیلم Pig، محصول سال ۲۰۲۱ میلادی با نقش‌آفرینی نیکلاس کیج توانست توجه بسیاری از منتقدها را به خود جلب کند. مایکل سارنوسکی یعنی کارگردان اثر نام‌برده قرار است سازنده‌ی یک فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) برای پارامونت باشد. براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که فیلم جدید مورد بحث، دنباله‌ی مستقیم فیلم A Quiet Place و فیلم A Quiet Place Part II نیست و با ایده‌ای از خود جان کرازینسکی (بازیگر، نویسنده و کارگردان دو فیلم یک مکان ساکت) ساخته می‌شود. گویا این فیلم فرعی کاری می‌کند که جهان مجموعه‌ی A Quiet Place بزرگ‌تر از قبل شود.

اگر مذاکرات بدون مشکل به پایان برسند، سارنوسکی شخصا فیلم‌نامه‌ی نهایی اثر را هم می‌نویسد. قبل از انتخاب سارنوسکی قرار بود جف نیکولز به کارگردانی این فیلم A Quiet Place بپردازد. اما او مدتی قبل پروژه را ترک کرد. پارامونت پیکچرز امیدوار است که با اکران فیلم اسپین‌آف مورد بحث، A Quiet Place تبدیل به مجموعه‌ای شود که این استودیو می‌تواند سال‌ها مشغول تولید و پخش آثار جدید در جهان داستانی آن باشد.

احتمال داده می‌شود که امیلی بلانت و جان کرازینسکی در تیم بازیگری این فیلم فرعی و جدید یک مکان ساکت، حضور نداشته باشند. البته که همواره باید تا انتشار اخبار رسمی و قطعی صبر کرد. در صورتی که می‌خواهید بیشتر با اثر سارنوسکی آشنا شوید، شاید مایل به مطالعه‌ی نقد فیلم Pig در زومجی باشید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده