نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲

امکان میزبانی تام هالند در اسکار ۲۰۲۲

با استناد به گزارش‌های جدید، به‌نظر می‌رسد که آکادمی علوم و هنرهای سینما درحال بررسی امکان برگزاری رویداد امسال به میزبانی تام هالند است.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون و با استناد به‌گزارش‌هایی که طی ساعات اخیر منتشر شده‌اند، آکادمی اسکار درحال بررسی امکان برگزاری اسکار ۲۰۲۲ به‌میزبانی تام هالند است. به‌همین منظور آکادمی اسکار برای بررسی امکان عملی شدن ایده با تام هالند ارتباط برقرار کرده است و برای مشخص شدن نتیجه فعلا باید منتظر بمانیم. آیا بازیگر نقش مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول تبدیل به مجری اصلی/میزبان اسکار 2022 خواهد شد؟

طی سه سال اخیر شاهد برگزاری اسکار بدون مجری اصلی/میزبان مشخص بوده‌ایم. اما آکادمی علوم و هنرهای سینما برای «اسکار ۲۰۲۲» درنظر دارد تا رویداد نام‌برده را با یک مجری/میزبان برگزار کند. براساس گزارش هالیوود ریپورتز ظاهرا تا به‌اینجا تام هالند انتخاب آکادمی اسکار برای میزبانیِ این رویداد بوده است. هالند پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» پیرامون ارسال فیلم Spider-Man No Way Home برای جوایز مهم امسال مثل جوایز اسکار، اعلام کرد که تمایل زیادی به میزبانی این مراسم دارد. اما او می‌گفت به‌دلیل فشرده بودن برنامه‌ی کاری و زمانی،‌ احتمالا وقت کافی برای کسب آمادگی و اجرای چنین رویداد بزرگی را نخواهد داشت.

در صحبت‌های قبلی هالند چنین می‌خوانیم: «شاید در آینده. اگر بخواهم خیلی روراست و صادق باشم، باید بگویم که در حال حاضر بیش از حد درگیر هستم و زمانش را ندارم».

فرود ابرقهرمانی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

هالند که در صحبت‌هایش مشخص کرد که به‌شدت برای میزبانی اسکار اشتیاق دارد، این گفت‌وگو را قبل از تمایل نشان دادن متقابل اسکار پیرامون میزبانی او برای مراسم امسال انجام داده است. حالا با میل متقابل اسکار برای مجری‌گری تام هالند در رویداد پیشِ‌رو، باید ببینیم که آیا نظر این بازیگر ۲۵ ساله‌ی بریتانیایی تغییر خواهد کرد یا خیر.

آیا دوست دارید پیتر پارکرِ امروز سینما را در قامت مجری اسکار ۲۰۲۲ ببینید؟ کسی چه می‌داند؟ شاید پیتر پارکرهای گذشته هم درکنار او به‌میزبان‌های اسکار امسال تبدیل شدند! دیدگاه خود درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را برای زومجی بنویسید.


منبع independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده