نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

تمدید سریال The Great برای فصل سوم

شبکه هولو سرانجام از تمدید سریال The Great برای فصل سوم خبر داده است. فصل دوم این سریال کمدی با تحسین مثبت منتقدان و بینندگان مواجه شده است.

فصل دوم سریال The Great که در ۱۰ قسمت تولید شده، در آبان امسال از شبکه هولو پخش شد و توانست با تحسین منتقدان و بینندگان Hulu مواجه شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه هولو بالاخره بعد از یک انتظار نسبتا طولانی از تمدید سریال The Great برای فصل سوم خبر داد. قابل انتظار است که فصل سوم سریال کمدی کبیر نیز در ۱۰ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۳ یا سال ۲۰۲۴ از شبکه هولو پخش شود.

ال فانینگ، نیکلاس هولت، جیلین اندرسون، فیبی فاکس، ساشا دوان، چریتی ویکفیلد، گویلیم لی، آدام گادلی، داگلاس هاج، بلیندا برومیلو، ریچارد پایروس، بایو گباداموسی و سباستین ده سوزا، از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال The Great حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند، اما تاکنون اطلاعاتی از بازیگران فصل سوم این سریال کمدی منتشر نشده است. تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite وظیفه ساخت سریال The Great را بر عهده دارد که مانند دو فصل اول، برای ساخت فصل سوم سریال کبیر نیز باز خواهد گشت.

اله فانینگ و نیکولاس هولت در فصل اول سریال The Great

سریال The Great داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر با بازی ال فانینگ را دنبال می‌کند که او طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه نیز بوده است. اتفاقات این سریال خیالی و داستانی است و کارتین را در دوره جوانی نشان می‌دهد که با پیتر سوم روسیه با بازی نیکلاس هولت (ترکیب شده با پیتر دوم) ازدواج می‌کند و تمرکز سریال روی برنامه وی برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش است. در فصل دوم سریال شاهد ادامه اتفاقات سریال پس از کودتا ناموفق کاترین هستیم که حالا باردار شده و ظاهرا دوباره با پیتر در حال زندگی است.

همچنین فصل دوم سریال The Great توانست نقدهای بهتری را در مقایسه با فصل اول دریافت کند به‌طوری‌که میانگین درصد رضایت منتقدان راتن تومیتوز از فصل اول ۸۸ درصد بوده و در فصل دوم میزان رضایت ۱۰۰ درصد بوده است. همچنین فصل دوم این سریال کمدی اخیرا نامزد دریافت ۳ جایزه در بخش بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن در یک سریال کمدی در جوایز گلدن گلوب شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده