نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴

رکوردشکنی قسمت اول فصل دوم سریال Euphoria با بازی زندیا روی HBO Max

قسمت اول فصل دوم سریال Euphoria با بازی زندیا موفق شد عملکرد خیره‌کننده‌ای روی شبکه HBO Max داشته باشد و یک رکوردشکنی را ثبت کند.

به‌تازگی پخش فصل دوم سریال Euphoria از شبکه HBO آغاز شده و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ آماری از میزان استقبال بینندگان از اولین قسمت از فصل جدید سریال سرخوشی منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، قسمت اول فصل دوم سریال Euphoria در شب یکشنبه این هفته توسط بیش از ۲.۴ میلیون کاربر شبکه HBO روی تمامی پلتفرم‌ها تماشا شده که ۹ برابر بیشتر از قسمت اول فصل اول این سریال که در سال ۲۰۱۹ پخش شد، تماشا شده است.

ددلاین اضافه کرد که قسمت اول فصل جدید سریال سرخوشی رکورد قوی‌ترین افتتاحیه یک سریال روی شبکه HBO Max از زمان شروع به‌کار این سرویس استریم از می ۲۰۲۰ تا به امروز را ثبت کرده است. همچنین به این نکته هم باید اشاره کرد که این آمار تنها شامل پخش قسمت اول فصل دوم سریال Euphoria در اولین روز انتشار است و بدون شک در طی روزهای پس از پخش، افراد بیشتری موفق به تماشا سریال خواهند شد.

زندیا، سیدنی سوئینی، استورم رید، مود اپتاو، آلجی اسمیت، اریک دین، جیکوب الردی، باربی فررا، هانتر شیفر، آستین آبرامز، لوکاس گیگ، الکسا دمی و نیکا کینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Euphoria حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سام لوینسون، کارگردان و نویسنده فیلم Assassination Nation و فیلم Malcolm and Marie، وظیفه ساخت سریال سرخوشی را بر عهده داشته است. HBO برای ساخت سریال Euphoria با بخش تلویزیونی شرکت فیلمسازی A24 همکاری کرده است.

در حال حاضر سریال Euphoria برای فصل سوم تمدید نشده، اما انتظار می‌رود این اتفاق در آینده نزدیک رخ دهد. سریال Peacemaker، سریال بزرگ اورجینال بعدی شبکه HBO Max است که پخش این سریال ابرقهرمانی از دنیای دی سی از پنج‌شنبه این هفته آغاز خواهد شد. همچنین فصل سوم سریال Barry و سریال House of the Dragon که پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت است، در طول سال ۲۰۲۲ به‌صورت همزمان ازطریق HBO و HBO Max پخش خواهند شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده