نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

ساخت بازسازی آمریکایی فیلم The Raid برای نتفلیکس

مایکل بی، گرث ایوانز و پاتریک هیوز در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت نسخه جدید و بازسازی فیلم The Raid برای شبکه نتفلیکس هستند.

فیلم The Raid در سال ۲۰۱۱ اکران شد و توانست تاثیر زیادی روی فیلم‌های اکشن پس از خود داشته باشد تا حدی که این فیلم اکشن و همچنین فیلم The Raid 2 که دنباله آن است، منبع الهام اصلی ساخت فیلم جان ویک بوده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید یورش در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، بازسازی فیلم The Raid به تهیه‌کنندگی مایکل بی و به کارگردانی پاتریک هیوز برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است.

مایکل بی، گرث ایوانز و پاتریک هیوز

همچنین گرث ایوانز، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Raid نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم اکشن حضور خواهد داشت. پاتریک هیوز پیش از این وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Red Hill، فیلم The Expendables 3، فیلم The Hitman's Bodyguard و فیلم Hitman's Wife's Bodyguard را بر عهده داشته است. او اخیرا فیلم The Man from Toronto را کارگردانی کرده که این فیلم قرار است در تابستان ۲۰۲۲ اکران شود.

علاوه‌بر کارگردانی، هیوز به‌همراه جیمز بوفورت، وظیفه نوشتن فیلمنامه بازسازی آمریکایی فیلم The Raid را نیز بر عهده دارد. فیلم The Raid به کارگردانی و نویسندگی ایوانز داستان یک گروه نخبه SWAT در اندونزی را دنبال می‌کند که در مأموریت خود در یک ساختمان ۳۰ طبقه که توسط فردی شرور اداره می‌شود، به دام می‌افتند. حالا اتفاقات بازسازی فیلم The Raid در فیلادلفیا و محله آلوده به مواد مخدر به‌نام Badlands جریان دارد که یک گروه ویژه و مخفی از DEA در حال عبور از نیروهای کارتل برای دستگیری رئیس باند و سلطان مواد مخدر است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازیگران یا زمان پخش در دسترس نیست، اما سال‌ها اخبار ساخت نسخه آمریکایی فیلم یورش شنیده می‌شود که حتی در یک دوره فرانک گریلو و چند سال بعد تیلور کیچ برای بازی در نقش اصلی انتخاب شدند، اما این پروژه‌ها هرگز به مرحله ساخت نرسیدند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده