نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵

تمدید سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز برای فصل سوم و چهارم

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز برای فصل سوم و فصل چهارم خبر داده است.

فصل دوم سریال Emily in Paris اوایل این ماه از نتفلیکس پخش شد و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرده، اما با استقبال بینندگان این سرویس استریم مواجه شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال امیلی در پاریس برای دو فصل دیگر تمدید شده است. نتفلیکس امروز از تمدید سریال Emily in Paris برای فصل سوم و فصل چهارم خبر داده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل‌های بعدی این سریال کمدی در دسترس نیست.

فصل دوم سریال Emily in Paris در اولین هفته انتشارش در ۹۴ کشور بیش از ۱۰۷.۶ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شده است. همچنین فصل اول سریال امیلی در پاریس نیز در همین بازه زمانی به جمع ۱۰ سریال پر بیننده نتفلیکس در ۵۳ کشور مختلف بازگشته است. این سریال کمدی یکی از پر بیننده‌ترین و جنجالی‌ترین برنامه‌های نتفلیکس است که با واکنش‌های مثبت و منفی زیادی نیز مواجه شده است.

لیلی کالینز در نقش لیلی کوپر و فیلیپان لروآ-بولیو در نقش سیلوی در فصل دوم سریال Emily In Paris

سریال Emily in Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش، ویلیام آبادی و لوسین لاویسکانت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Emily in Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال امیلی در پاریس بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger است. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال Emily in Paris در ۱۰ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده