نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

شروع تولید انیمیشن جدید X-Men با انتشار اولین تصویر

کال داد، صداپیشه ولورین با انتشار تصویری از پشت صحنه ضبط صدا، شروع مراحل تولید انیمیشن X-Men ’97 خبر داده است.

یکی از اتفاقات مهم و غافلگیرکننده روز دیزنی پلاس در ماه آبان امسال، معرفی ساخت انیمیشن X-Men ’97 برای شبکه دیزنی پلاس بود. این انیمیشن درواقع دنباله مستقیم انیمیشن X-Men است که در دهه ۹۰ میلادی پخش شد و به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشن ایکس من 97 رسما آغاز شده است. کال داد، صداپیشه ولورین به‌تازگی تصویری را در توییتر منتشر کرده که در حال صداپیشگی دوباره در نقش این ابرقهرمان محبوب مارول برای انیمیشن X-Men ’97 است:

صداپیشه ولورین در پشت صحنه تولید انیمیشن X-Men ’97

کال داد پیش از این در انیمیشن X-Men: The Animated Series و بازی Marvel vs. Capcom صداپیشگی شخصیت ولورین را بر عهده داشت و او در توییت خود از اینکه برای صداپیشگی ولورین بازگشته، ابراز خوشحالی کرد. او همچنین در تصویر با انگشتان خود عدد ۳ را نشان داده که ارجاعی به تعداد چنگال‌های ولورین است و البته روی ژاکت او نام لوگان نیز دیده می‌شود. علاوه‌براین، در انیمیشن X-Men ’97 قرار است شاهد بازگشت دیگر صداپیشگان انیمیشن اصلی نیز باشیم و البته صداپیشگان جدیدی نیز حضور خواهند داشت.

انیمیشن X-Men در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن مردان ایکس در ۵ فصل و ۷۶ قسمت تولید شده است. بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن مردان ایکس 97 در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که این انیمیشن در اواخر سال ۲۰۲۲ یا در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.

همچنین انیمیشن X-Men ’97 درواقع اولین اقتباس مارول استودیو از مجموعه ایکس من نیز به‌حساب می‌آید. در حال حاضر ساخت ریبوت فیلم X-Men تایید شده است، اما می‌توان انتظار ساخت سریال براساس این مجموعه را نیز داشت، اما فعلا اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست. همچنین فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز نیز در دست ساخت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده