نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۱

باب سگت، کمدین و راوی سریال آشنایی با مادر درگذشت

باب سگت، کمدین و بازیگر سریال کمدی Full House و راوی سریال آشنایی با مادر، در ۶۵ سالگی درگذشت.

به‌تازگی خبر درگذشت باب سگت (Bob Saget)، بازیگر و مجری تلویزیونی مطرح آمریکایی در رسانه‌ها منتشر شده است. درحالی که این خبر اولین‌بار توسط وبسایت TMZ مخابره شد، اداره کلانتری اورنج کانتی رسماً این خبر ناراحت کننده را تأیید کرده و اعلام کرد که در پرونده‌ی درگذشت باب سگت هیچ اثری از مرگ غیرطبیعی یا مصرف مواد مخدر مشاهده نشده است. در این گزارش نوشته شده:

«صبح امروز، مأموران کلانتری گراند لیکس اورلاندو در مورد مردی که در هتل محل اقامت خود پاسخگو نبوده است، به محل فراخوانده شدند. هویت این مرد به‌عنوان رابرت سگت شناسایی شده و خبر مرگ او اعلام شد. کارآگاهان هیچ نشانه‌ای از سوء قصد یا مصرف مواد مخدر در این پرونده مشاهده نکردند.» سگت شب قبل از این اتفاق و بعد از حضور در سالن کنسرت پونته ودرا در فلوریدا پیامی را در حساب توییتر خود منتشر کرده بود که در آن از حضور در این کنسرت ابراز خرسندی کرده و لینک وبسایت شخصی خود برای شرکت در تور I Don't Do Negative 2022 را تبلیغ کرده بود.

باب سگت از تولد تا درگذشت

باب سگت در ۱۷ام ماه می ۱۹۵۶ در فیلادلفیا از ایالت پنسیلوانیا متولد شد. او که در ابتدا امیدوار بود تا در آینده یک پزشک شود، به توصیه‌ی معلم زبان انگلیسی خود به سمت حرفه‌ی هنرپیشگی سوق داده شد. وی بعد از حضور در دانشکده‌ی فیلمسازی Temple University اولین فیلم سیاه و سفید خود را با نام Through Adam's Eyes کارگردانی کرد. اثری که در جشنواره جوایز دانشجویان این دانشگاه، مقام کسب کرد. او بعد از فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس رشته‌ی هنر در سال ۱۹۷۸، اولین نقش خود را در فیلم کوتاه Devices در سال ۱۹۸۰ بازی کرد.

او در ادامه برنامه‌های کوچکی مانند برنامه‌ی صبح گاهی شبکه CBS را مجری‌گری کرد تا اینکه بالاخره در سال ۱۹۸۷ اولین نقش جدی خود را در شخصیت دنی تنر از سریال کمدی Full House به‌دست آورد. افرادی که سگت را تنها با نقش این مرد خانواده دوست و خوش اخلاق می‌شناسند، شاید باور نکنند که او در زندگی واقعی خود یک یک کمدین صریح و بداخلاق بود. اما علاوه‌بر Full House، بسیاری از علاقه‌مندان به برنامه‌های تلویزیونی، او را با برنامه America's Funniest Home Videos در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۷ می‌شناسند. از آنجایی که سریال Full House تا سال ۱۹۹۵ ادامه پیدا کرد، سگت در این مدت همزمان در هر دو برنامه نقش داشت.

صحنه فرزندان تد موزبی در سریال آشنایی با مادر

اما یکی از نقش‌های به یاد ماندنی باب سگت، حضور او به‌عنوان راوی سریال How I Met Your Mother از زبان شخصیت تد موزبی با بازی جاش ردنور بود که صدای او را برای همیشه در خاطر طرفداران این سریال محبوب حفظ می‌کند.

در پایان نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده