نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴

احتمال حضور نویسندگان دردویل و پانیشر در سریال Echo مارول

طبق شایعات منتشر شده، مارول استودیو به‌تازگی نویسندگان دو سریال دردویل و پانیشر را برای کمک به نوشتن فیلمنامه‌های سریال Echo استخدام کرده است.

ماه آبان امسال مارول استودیو ساخت سریال Hawkeye را براساس شخصیت اکو رسما تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نویسندگان بیشتری به این سریال اضافه شده باشند. طبق خبری که The Illuminerdi منتشر کرده، کن کریستنسن، نویسنده ۳ قسمت (و ۱۳ قسمت به‌عنوان دستیار نویسنده و ۱۳ قسمت دستیار داستان‌نویس) از سریال The Punisher و دانا رسنیک، نویسنده دو قسمت از سریال Daredevil به جمع نویسندگان سریال Echo اضافه شده‌اند.

البته The Illuminerdi خیلی منبع معتبری نیست و به این خبر باید به چشم شایعه نگاه کرد، اما این منبع ادعا می‌کند که شخصیت کینگپین و دردویل نیز در سریال اکو حضور خواهند داشت. همچنین احتمال حضور شخصیت بولز‌آی نیز وجود دارد. البته در حال حاضر مشخص نیست که آیا ممکن است شاهد حضور فرانک کسل ملقب به پانیشر یا مت مورداک در سریال Echo باشیم یا خیر، اما باتوجه‌به پایان‌بندی سریال Hawkeye، بازگشت ویلسون فیسک با بازی وینست دن آفریو در این سریال قابل پیش‌بینی است.

آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز در حال تمرین در قسمت سوم سریال Hawkeye

این منبع می‌گوید که سریال Echo قرار است در نقش فصل ۳.۵ سریال Daredevil ظاهر شود و سپس شاهد فیلم یا سریال مستقل دردیول خواهیم بود. آلاکوآ کاکس که نقش مایا لوپز ملقب به اکو را در سریال Hawkeye بر عهده داشت، برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال Echo باز خواهد گشت. اتان کوهن، نویسنده فیلم Tropic Thunder و امیلی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Echo حضور دارند.

شخصیت اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که قادر به کپی‌برداری کامل از حرکات شخص دیگر است و این قابلیت از او یک مبارز قدرتمند ساخته است. این شخصیت پیش از این در کمیک‌های هاکای و دردویل نیز حضور داشته و دارای ارتباط داستانی با شخصیت‌هایی مثل کینگپین، هاکای و دردویل در دنیای کمیک است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Echo در دسترس نیست.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده