نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

رونی مارا در نقش آدری هپبورن در فیلم زندگینامه جدید اپل

رونی مارا قرار است نقش آدری هپبورن را در فیلم زندگینامه این بازیگر بازی کند که این فیلم به کارگردانی لوکا گوادانینو برای اپل در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم زندگینامه آدری هپبورن در دست ساخت است و حالا بازیگر اصلی این پروژه مشخص شده است. رونی مارا، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Girl with the Dragon Tattoo و فیلم Carol قرار است نقش آدری هپبورن را در فیلم زندگینامه این بازیگر که در حال حاضر نامی ندارد، بازی کند. همچنین لوکا گوادانینو، کارگردان نامزد دریافت یک جایزه اسکار (در بخش بهترین فیلم سال) برای فیلم Call Me by Your Name وظیفه کارگردانی فیلم زندگینامه آدری هپبرون را بر عهده دارد.

لوکا گوادانینو

این فیلم برای شبکه اپل تی‌وی پلاس در دست ساخت است و علاوه‌بر کارگردانی، گوادانینو به‌همراه مایکل میتنیک، نویسنده آثاری چون فیلم The Giver و فیلم The Current War وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه آدری هپبرون را نیز بر عهده خواهد داشت. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما هپبرون یکی از محبوب‌ترین و یکی از بازیگران افسانه‌ای هالیوود است که برای بازی در آثاری چون فیلم Breakfast at Tiffany’s، فیلم My Fair Lady، فیلم Wait Until Dark، فیلم Charade و فیلم Sabrina شناخته می‌شود.

او در طول چهار دهه فعالیتش توانست هر چهار جایزه امی، اسکار، تونی و گرمی را ببرد تا لقب EGOT را دریافت کند. این لقب به کسانی داده می‌شود که بتوانند این چهار جایزه را دریافت کنند. هپبرون همچنین با سازمان یونیسف همواره در حال همکاری برای کمک به کودکان فقیر در آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا بود و در سال ۱۹۹۲ توانست نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری را دریافت کند.

علاوه‌بر فیلم The Girl with the Dragon Tattoo و فیلم کارول، رونی مارا طی این سال‌ها در آثار دیگری چون فیلم The Social Network، فیلم Her، فیلم Pan، فیلم Side Effects، فیلم Trash، انیمیشن Kubo and the Two Strings، فیلم Lion، فیلم A Ghost Story، فیلم Song to Song، فیلم Don't Worry, He Won't Get Far on Foot و فیلم Mary Magdalene حضور داشته است. فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو جدیدترین کار مارا است.

همچنین در سال ۲۰۲۲ قرار است شاهد حضور او در فیلم Women Talking به کارگردانی سارا پلی باشیم. گوادانینو نیز طی این سال‌ها برای کارگردانی فیلم Call Me by Your Name، فیلم Suspiria، فیلم I Am Love، فیلم A Bigger Splash و سریال We Are Who We Are شناخته شده و فیلم Bones and All با بازی تیموتی شالامی، مارک رایلنس، مایکل استولبارگ و تیلور راسل کار بعدی این کارگردان ایتالیایی است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده