نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

پیوستن بازیگران بیشتر به بندیکت کامبربچ در فیلم جدید وس اندرسون و نتفلیکس

دو پتل، رالف فاینز و بن کینگزلی سه بازیگر جدیدی هستند که به بندیکت کامبربچ در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون اضافه شده‌اند.

به‌تازگی خبری منتشر شد مبنی‌براینکه وس اندرسون وظیفه کارگردانی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است، بر عهده گرفته است و بندیکت کامبربچ قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. این فیلم برای پخش از شبکه نتفلیکس در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون اضافه شده‌اند.

دو پتل با سابقه بازی در فیلم Lion و فیلم The Green Knight، رالف فاینز با سابقه بازی در فیلم Schindler's List و فیلم The English Patient و بن کینگزلی با سابقه بازی در فیلم Gandhi و فیلم House of Sand and Fog، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar اضافه شده‌اند. نتفلیکس مدتی پیش حق تولید و پخش ساخت فیلم، سریال،‌ انیمیشن و حتی بازی براساس رمان‌های رولد دال را خریداری کرد.

بندیکت کامبربچ، دو پتل، رالف فاینز و بن کینگزلی

اندرسون چند سال قبل انیمیشن Fantastic Mr. Fox را براساس رمان‌های دال کارگردانی کرد که این اثر استاپ موشن در سال ۲۰۰۹ اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. فاینز و اندرسون پیش از این با یکدیگر در فیلم The Grand Budapest Hotel همکاری کرده بودند. رمان «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و ۶ داستان دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اتفاقات آن با ترکیب واقعیت و تخیل نویسنده شکل گرفتند.

در این مجموعه شاهد داستان‌هایی راجع به چگونه نویسنده شدن دال هستیم. این داستان‌ها به خوبی نشان می‌دهند که چرا مخاطبان بارها و بارها به سمت داستان‌های دال کشیده می‌شوند. اطلاعاتی از نقش پتل، فاینز و کینگزلی در دسترس نیست، اما کامبربچ قرار است نقش هنری شوگر را در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar بازی کند. البته هالیوودریپورتر می‌گوید کامبربچ قرار است درکنار نقش هنری شوگر، چندین نقش دیگر را نیز در این فیلم بازی کند که گفته می‌شود این موضوع باعث ارتباط میان داستان‌های مختلف فیلم خواهد شد.

فیلم The French Dispatch جدیدترین اثر وس اندرسون است که توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. اندرسون اخیرا فیلم Asteroid City را کارگردانی کرده است که در این فیلم پر ستاره قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون تیلدا سوینتن، بیل موری، آدریون برودی، تام هنکس، اسکارلت جوهانسون، برایان کرانستون، هوپ دیویس، جفری رایت و لیو شرایبر باشیم. انتظار می‌رود فیلم Asteroid City در سال ۲۰۲۲ اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده