نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸

پخش انحصاری انیمیشن Turning Red پیکسار از دیزنی پلاس به‌جای اکران در سینما

والت دیزنی تصمیم گرفت تا انیمیشن Turning Red دیگر در سالن‌های سینما اکران نشود و به‌صورت اختصاصی از دیزنی پلاس پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه پخش انیمیشن Turning Red تغییر کرده است. والت دیزنی رسما اعلام کرد که انیمیشن جدید پیکسار دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و حالا انیمیشن Turning Red قرار است نمایش اختصاصی از دیزنی پلاس داشته باشد. انیمیشن قرمز شدن قرار است در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) در دسترس کاربران Disney Plus قرار بگیرد و همچنین برای تماشا آن هزینه اضافه‌ای دریافت نخواهد شد.

بدین ترتیب پس از انیمیشن Soul و انیمیشن Luca، انیمیشن Turning Red تبدیل به سومین انیمیشن پیکسار می‌شود که به‌جای اکران در سینما، به‌صورت مستقیم ازطریق دیزنی پلاس پخش می‌شوند. دیزنی پیش از این وعده داده بود که از سال ۲۰۲۲ انیمیشن‌های پیکسار قرار است اکران اختصاصی را تجربه کنند و سپس روی دیزنی پلاس پخش شوند، اما افزایش دوباره مبتلایان ویروس کرونا و همچنین سویه جدید آن باعث شده تا دیزنی تصمیم به تغییر تصمیمش حداقل برای انیمیشن Turning Red بگیرد.

پرواز پاندا قرمز در انیمیشن Turning Red پیکسار

دیزنی درواقع تصمیم گرفته تا به‌جای اینکه اکران انیمیشن قرمز شدن را عقب بیندازد، آن را ازطریق دیزنی پلاس پخش کند. گفته می‌شود که اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند تا انیمیشن و برنامه‌های مشابه را در خانه تماشا کنند. انیمیشن Lightyear دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن همچنان برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است.

رزالی چیانگ صداپیشگی می لی و ساندرا اوه صداپیشگی مادر می لی را در انیمیشن جدید پیکسار بر عهده دارند. مینگ مادری سرسخت است که هرگز می لی را حتی در مدرسه تنها نمی‌گذارد و این واقعیت ناگواری برای نوجوانان است. انیمیشن Turning Red داستان یک دختر نوجوان ۱۳ ساله به‌نام می لی را دنبال می‌کند که در حال تجربه نوجوانی عجیب و غریبی است و او زمانی‌که خیلی هیجان‌زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده