نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۱

کارگردانی قسمت اول سریال Fallout توسط خالق وست ورلد

سریال Fallout برای شبکه آمازون در دست ساخت است و به‌تازگی زمان شروع تولید، شورانرها و کارگردان قسمت اول این سریال مشخص شده است.

تیر ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع تولید، شورانرها و کارگردان قسمت اول سریال فال اوت مشخص شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد. همچنین تولید این سریال در طول سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

جاناتان نولان

علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان یا بازیگران سریال Fallout در دسترس نیست، اما طبق شایعات منتشر شده روند انتخاب بازیگران سریال ممکن است به‌زودی آغاز شود. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند.

علاوه‌براین، در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه سریال Fallout اقتباس مستقیمی از یکی از نسخه‌های بازی باشد، نیز وجود ندارد، اما هم‌اکنون سازندگان سریال از لحن خشن با لحظه‌های طنز طعنه‌آمیز و یک بی-مووی هسته‌ای خیالی و فانتزی صحبت می‌کنند. همچنین در سریال Fallout قرار است شاهد دنیای خشن و بیابانی ویستلند نیز باشیم که درواقع نقطه مخالف آرمان‌شهرهای نسل قبل بشر است که ازطریق انرژی هسته‌ای در دنیای بهتری زندگی می‌کردند و حالا به یک ویرانه تبدیل شده است. 

مجموعه بازی Fallout برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ معرفی شد که در آن زمان Interplay Entertainment وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشت. در ادامه بتسدا حق ساخت مجموعه بازی فال‌اوت را خریداری و در سال ۲۰۰۸ بازی Fallout 3 را منتشر کرد که عرضه این بازی با موفقیت زیادی نیز همراه شد. در ادامه بازی Fallout New Vegas توسط آبسیدین اینترتینمنت منتشر شد و در نسل گذشته نیز شاهد انتشار بازی Fallout 4 و در ادامه بازی Fallout 76 که اسپین‌آف آنلاین مجموعه است، بودیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده