نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱

نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ در فیلم جدید وس اندرسون و شبکه نتفلیکس

وس اندرسون قرار است فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar با بازی بندیکت کامبربچ را برای نتفلیکس کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وس اندرسون وظیفه کارگردانی اقتباس دیگری از آثار رولد دال را بر عهده گرفته است. Baz Bamigboye گزارش داد که اندرسون وظیفه کارگردانی فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar را که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رولد دال است، بر عهده گرفته است. بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول و شرلوک هلمز در سریال Sherlock قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. مراحل فیلم‌برداری فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به‌زودی در لندن آغاز خواهد شد.

فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar قرار است برای پخش از شبکه نتفلیکس ساخته شود. این شبکه آنلاین مدتی پیش حق تولید و پخش ساخت فیلم، سریال،‌ انیمیشن و حتی بازی براساس رمان‌های رولد دال را خریداری کرد و اثر جدید وس اندرسون متعلق به نتفلیکس خواهد بود. اندرسون چند سال قبل انیمیشن Fantastic Mr. Fox را براساس رمان‌های دال کارگردانی کرد که این اثر استاپ موشن در سال ۲۰۰۹ اکران و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

وس اندرسن / Wes Anderson

کامبربچ قرار است نقش هنری شوگر را در فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar بازی کند. رمان «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و ۶ داستان دیگر» مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که اتفاقات آن با ترکیب واقعیت و تخیل نویسنده شکل گرفتند. در این مجموعه شاهد داستان‌هایی راجع به چگونه نویسنده شدن دال هستیم. این داستان‌ها به خوبی نشان می‌دهند که چرا مخاطبان بارها و بارها به سمت داستان‌های دال کشیده می‌شوند.

کامبربچ اخیرا در همکاری با نتفلیکس در فیلم The Power of the Dog همکاری کرد که گفته می‌شود او شانس زیادی برای دریافت جوایز مختلف از جمله اسکار دارد. او همچنین برای بازی در نقش دکتر استرنج در فیلم Spider-Man: No Way Home بازگشت که از ماه گذشته روی پرده‌های سینما رفته است. همچنین قرار است شاهد بازگشت کامبربچ در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز باشیم.

فیلم The French Dispatch جدیدترین اثر وس اندرسون است که توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. اندرسون اخیرا فیلم Asteroid City را کارگردانی کرده است که در این فیلم پر ستاره قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون تیلدا سوینتن، بیل موری، آدریون برودی، تام هنکس، اسکارلت جوهانسون، برایان کرانستون، هوپ دیویس، جفری رایت و لیو شرایبر باشیم. انتظار می‌رود فیلم Asteroid City در سال ۲۰۲۲ اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده