نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۷

کریس ایوانز نقش جین کلی را بازی می‌کند

کریس ایوانز،‌ بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول قرار است در یک فیلم بدون نام نقش جین کلی را بازی کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید کریس ایوانز،‌ بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. ددلاین از منابع خود شنیده است که کریس ایوانز قرار است در یک فیلم بدون نام نقش جین کلی را بازی کند. گفته می‌شود که این فیلم براساس یک ایده اورجینال در دست ساخت است که باعث متقاعد شدن ایوانز برای بازی در آن شده است. این فیلم داستان یک پسر ۱۲ ساله را دنبال می‌کند که در سال ۱۹۵۲ در حال کار روی MGM Lot است.

او در حین کار شروع به خلق یک دوست خیالی می‌کند که جین کلی، ستاره افسانه‌ای سینما است که کلی نیز در همان زمان در حال کار روی فیلم بعدی خود است. در حال حاضر استودیویی در این پروژه حضور ندارد، اما از این فیلم به‌عنوان یکی از اولین پروژه‌های جذاب سال ۲۰۲۲ یاد می‌شود. علاوه‌بر بازی، ایوانز به‌همراه مارک کاسن، رایان جانسون و رام برگمن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد. شرکت T-Street Productions وظیفه تولید این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز به جان لوگان، نویسنده نامزد دریافت سه جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator، فیلم The Aviator و فیلم Hugo سپرده شده است. این فیلم در حال حاضر کارگردانی نیز ندارد. ایوانز پیش از این با جانسون و برگمن در فیلم Knives Out همکاری کرده بود. ایوانز در سال ۲۰۲۲ قرار است در انیمیشن Lightyear صداپیشگی باز لایتیر را بر عهده داشته باشد و در همکاری دوباره با برادران روسو در فیلم The Gray Man برای شبکه نتفلیکس نیز بازی کرده است.

همچنین در طول سال ۲۰۲۱ شاهد حضور کوتاه و افتخاری ایوانز در فیلم Free Guy و فیلم Don't Look Up بودیم. کریس ایوانز اخیرا برای بازی در فیلم Ghosted با اپل قرارداد همکاری امضا کرده است که قابل انتظار است در ابتدا شاهد حضور او در این فیلم باشیم. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده