نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶

ضرر ۶۰۰ میلیون دلاری دیزنی از دانلود غیر قانونی فیلم Black Widow

ددلاین می‌گوید که دیزنی از دانلود غیر قانونی فیلم Black Widow پس از عرضه همزمان روی سرویس استریمش، بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ضرر کرده است.

فیلم Black Widow در تابستان امسال به‌صورت همزمانی روی دیزنی پلاس و سالن‌های سینما اکران شد، اما این سیاست دیزنی باعث انتقادان زیادی شد و حتی فروش فیلم بلک ویدو در هفته دوم افت شدیدی پیدا کرد. درنهایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی شکایت کرد و مدتی پیش این غول هالیوود توانست با ستاره سابق دنیای سینمایی مارول به یک توافق دست پیدا کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان دانلود غیر قانونی فیلم بلک ویدو منتشر شده است.

ددلاین در مقاله جدید خود فاش کرد که فیلم Black Widow تاکنون بیش از ۲۰ میلیون بار به شکل غیر مجاز دانلود شده است که ددلاین براساس هزینه خرید حق تماشا این فیلم از دیزنی پلاس که کاربران باید ۳۰ دلار را پرداخت می‌کردند، گفته که دیزنی چیزی حدود ۶۰۰ میلیون دلار را از دانلود غیر قانونی فیلم بلک ویدو ضرر کرده است. درواقع این آمار از زمان پخش فیلم از دیزنی پلاس منتشر شده و عجیب نیست که چرا دیزنی از سیاست Premier Access درحال حاضر فاصله گرفته است.

فلورنس پیو در حال نگاه به اسکارلت جوهانسون در صحنه اکشن شلوغ فیلم بلک ویدو دنیای سینمایی مارول، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱

فیلم Black Widow تا به امروز بیش از ۳۷۹.۶ میلیون دلار که شامل ۱۸۳.۶ میلیون دلار در آمریکا و ۱۹۵.۹ میلیون دلار در بازار بین‌المللی می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین فیلم بلک ویدو ازطریق برنامه Premier Access دیزنی پلاس نیز موفق شده ۱۲۵ میلیون دلار دیگر درآمد کسب کند. بودجه تولید این فیلم دنیای سینمایی مارول حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. فیلم Black Widow آخرین حضور اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف در دنیای سینمایی مارول بود.

اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ریچل وایس، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت، ری وینستون، اولگا کوریلنکو و اور اندرسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات فیلم بلک ویدو بین اتفاقات فیلم Captain America: Civil War و فیلم Avengers: Infinity War جریان دارد. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده