نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷

ونسا کربی جایگزین جودی کومر در فیلم جدید ریدلی اسکات شد

جودی کومر از جمع بازیگران فیلم Kitbag با بازی واکین فینیکس جدا شد و حالا ریدلی اسکات از انتخاب ونسا کربی برای نقش ژوزفین خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات مهمی در تیم بازیگران فیلم Kitbag ایجاد شده است. در ابتدا با خبر شدیم که جودی کومر، بازیگر آثاری چون سریال Killing Eve، فیلم Free Guy و فیلم The Last Duel از بازی در نقش ژوزفین انصراف داده است. گفته می‌شود که تغییرات برنامه تولید این فیلم که براساس ناپلئون بناپارت در دست ساخت است، باعث شده تا با برنامه او تداخل پیدا کند و او مجبور شود از فیلم کیتبگ جدا شود. او روند ساخت فیلم را افتضاح خوانده بود.

جودی کومر سوار اسب در فیلم آخرین دوئل به کارگردانی ریدلی اسکات

اسکات و کومر پیش از این در فیلم آخرین دوئل با یکدیگر همکاری کرده بودند. اما مدت زیادی از جدایی کومر نگذشته بود که حالا با خبر شدیم ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Kitbag بازیگر جایگزین نقش ژوزفین را انتخاب کرده است. ونسا کربی، بازیگر سریال The Crown قرار است بازیگر جدید نقش ملکه ژوزفین در فیلم کیتبگ باشد. کربی پیش از این برای بازی در فیلم Pieces of a Woman توانست نامزد دریافت یک جایزه اسکار شود.

او همچنین سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Mission: Impossible - Fallout، فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و فیلم The World to Come را نیز دارد. در سال ۲۰۲۲ شاهد حضور کربی در فیلم Mission: Impossible 7 و فیلم The Son خواهیم بود و او قرار است برای بازی در نقش بیوه سفید در فیلم Mission: Impossible 8 نیز بازگردد. دیوید اسکارپا که پیش از این با اسکات در فیلم All the Money in the World همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kitbag را بر عهده دارد.

ریدلی اسکات در پشت صحنه فیلم پرومتئوس

مراحل فیلم‌برداری فیلم Kitbag قرار است از بهار ۲۰۲۲ آغاز شود که پیش از این برای ماه ژانویه (دی-بهمن) برنامه‌ریزی شده بود. واکین فینیکس، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای فیلم جوکر نیز نقش ناپلئون بناپارت را در فیلم کیتبگ بر عهده دارد. فیلم Kitbag برای پخش از شبکه اپل تی‌وی پلاس در دست ساخت است. همچنین فیلم Italian Studies قرار است فیلم بعدی کربی باشد که جمعه هفته آینده اکران خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده