نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۹

انتشار اولین تصویر هنری فیلم جدید زک اسنایدر و نتفلیکس

زک اسنایدر اولین تصویر مفهومی از فیلم Rebel Moon را منتشر کرد. این فیلم علمی تخیلی برای شبکه نتفلیکس در دست ساخت است.

زک اسنایدر پس از همکاری بسیار موفق با نتفلیکس برای ساخت فیلم Army of the Dead، در حال همکاری با این شبکه برای فیلم دیگری به‌نام Rebel Moon است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر هنری فیلم ماه یاغی منتشر شده است. زک اسنایدر به‌تازگی اولین کانسپت آرت فیلم Rebel Moon را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور یک ارتش فضایی و ظاهرا شرور هستیم. اسنایدر همچنین در پیام خود گفت که فیلم‌برداری این فیلم طی چند ماه آینده آغاز خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین کانسپت آرت فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر و محصول شبکه نتفلیکس

فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند. فیلم ماه یاغی با الهام از دنیای Star Wars و کارهای آکیرا کوروساوا قرار است برای نتفلیکس ساخته شود. سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service، فیلم Star Trek Beyond، فیلم مومیایی و فیلم Atomic Blonde نقش اصلی فیلم Rebel Moon را بازی خواهد کرد.

زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم Rebel Moon را بر عهده دارد. گفته می‌شود که اسنایدر در ابتدا در سال ۲۰۱۲ و پیش از خریداری شدن لوکاس‌فیلم توسط دیزنی، پروژه ساخت این فیلم را در نظر داشت که اتفاقات آن قرار بود در دنیای جنگ ستارگان جریان داشته باشد. شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم 300 در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک خواهند کرد. همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند.

هنوز تاریخ پخش فیلم Rebel Moon از نتفلیکس مشخص نشده است، اما اسنایدر قرار است برای کارگردانی فیلم Army of the Dead 2 که Planet of the Dead نام دارد، بازگردد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده