نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

هیو جکمن به ویروس کرونا مبتلا شد

هیو جکمن اعلام کرد که او به ویروس کرونا مبتلا شده است و به همین منظور فعلا نمی‌تواند در تئاتر موزیکال Music Man حضور داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هیو جکمن، بازیگر استرالیایی و مطرح سینما به ویروس کرونا مبتلا شده است. جکمن این خبر را ازطریق توییتر خود تایید و اعلام کرد که تست کرونا او اخیرا مثبت شده است و او هم‌اکنون در قرنطینه خانگی حضور دارد. جکمن هم‌اکنون باید استراحت کند و بدین ترتیب او فعلا نمی‌تواند در تئاتر موزیکال Music Man که در نیویورک اجرا می‌شود، حضور داشته باشد.

جکمن در ویدیو منتشر شده توضیح داد که علائم او مثل سرماخوردگی است و او دارای خارش گلو و کمی آبریزش بینی است. به غیر از این موارد این بازیگر می‌گوید که احساس خوبی دارد و هرکاری را که از دستش بر بیاید، انجام می‌دهد تا سریع‌تر بهبود پیدا کند و به تئاتر موزیکال مرد موسیقی بازگردد. البته تئاتر Music Man با مشکلات بیشتری هم با کرونا مواجه بوده و پس از اینکه ساتون فاستر، دیگر ستاره این تئاتر به ویروس کرونا مبتلا شد، برنامه کریسمس آن لغو شد و حالا این تئاتر حداقل تا ۲ ژانویه (۱۲ دی) قرار نیست برگزار شود.

تئاتر The Music Man داستان هارولد هیل با بازی هیو جکمن را دنبال می‌کند که یک هنرمند کلاهبردار است و به شهری به‌نام ریور سیتی سفر می‌کند. او به مردم شهر پیشنهاد می‌کند تا یک گروه را راه‌اندازی کنند و در تلاش است تا مردم شهر را به خرید لباس‌ها و سازهای گروه از وی وادار کند. اما او پس از ملاقات با ماریان پارو با بازی ساتون فاستر که از همان ابتدا به هیل شک کرده بود، برنامه‌های او تغییر می‌کند. جکمن در پایان پیام خود آرزوی سلامتی برای طرفدارانش کرد و گفت که با هم مهربان باشند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده