نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹

مذاکره سازنده بازی مرکب با نتفلیکس برای ساخت فصل سوم این سریال

سازنده سریال Squid Game می‌گوید که علاوه‌بر فصل دوم، در حال صحبت و مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل سوم سریال بازی مرکب نیز است.

سریال Squid Game به موفقیت بزرگ و بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرد و از هم‌اکنون صحبت ساخت فصل دوم این سریال شنیده می‌شود، اما نتفلیکس هنوز به شکل رسمی ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب را تایید نکرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است علاوه‌بر فصل دوم، فصل سوم سریال Squid Game نیز ساخته شود. هوانگ دونگ-هیوک، نویسنده، کارگردان و سازنده سریال بازی مرکب در مصاحبه با شبکه کره‌ای KBS گفت که او نه‌تنها در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم این سریال است، بلکه به‌دنبال ساخت فصل سوم نیز است.

دونگ هیوک در این مصاحبه گفت: «من در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت فصل دوم و همچنین فصل سوم هستم. مذاکرات به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.» فصل دوم سریال بازی مرکب قرار است ادامه داستان سونگ گی-هون را پس از حوادث فصل اول دنبال کند. البته نتفلیکس هنوز سفارش ساخت فصل دوم سریال Squid Game را نداده است، اما پس از موفقیت چشمگیر فصل اول، ساخت فصل دوم یا حتی فصل سوم احتمالا اجتناب ناپذیر خواهد بود.

نتفلیکس مدتی پیش اعلام کرد که حدود ۱۴۲ میلیون کاربر این سرویس استریم در ۴ هفته اول انتشار به تماشا سریال Squid Game پرداخته‌اند که این سریال را به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل می‌کند. سریال بازی مرکب در ۹۴ کشور رتبه اول پر بیننده ترین سریال نتفلیکس را در اختیار داشته که شامل آمریکا هم می‌شود. سریال Squid Game که در ۹ قسمت تولید شده، محصول کشور کره جنوبی است و شهریور امسال از نتفلیکس پخش شد و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. سریال بازی مرکب داستانی بازی مرگ و زندگی را دنبال می‌کند که شخصی که برنده این مسابقه مرگبار شود، صاحب ۳۸.۵ میلیون دلار جایزه خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده