نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

داغ شدن شایعات حضور نورمن ریداس در دنیای سینمایی مارول برای نقش گوست رایدر

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که مارول استودیو در حال انتخاب بازیگر نقش گوست رایدر است و دوباره شایعات احتمال حضور نورمن ریداس در MCU داغ شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعات بازیگر گوست رایدر در دنیای سینمایی مارول دوباره داغ شده است. چارلز مورفی از Murphy's Multiverse اخیرا ادعا کرده که مارول استودیو در حال مذاکره با بازیگران مدنظرش برای نقش گوست رایدر است و ظاهرا در حال مذاکرات نهایی و توافق با گزینه اصلی هستند. بااین‌حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و حتی توییت اصلی خود را نیز پاک کرده است.

البته به این خبر تنها باید به چشم یک شایعه نگاه کرد؛ به‌خصوص اینکه مارول هنوز ساخت اقتباس سینمایی یا تلویزیونی گوست رایدر را تایید نکرده است. اما شایعاتی وجود دارند که می‌گویند این شخصیت ممکن است در ابتدا در فیلم یا سریال دیگری از دنیای سینمایی مارول معرفی شود و سپس او را در اثر مستقلش ببینیم. اما این شایعه باعث شد تا طرفداران نورمن ریداس، بازیگر سریال مردگان متحرک دوباره به بازنشر کردن فن آرت‌های خود از این بازیگر در ظاهر گوست رایدر بپردازند.

فن آرت نورمن ریداس در نقش گوست رایدر

در ادامه ریداس نیز شروع به لایک کردن پست‌های طرفداران کرد و حتی در یک اقدام عجیب گیف داریل دیکسون از سریال The Walking Dead را بدون هیچ کپشنی در توییتر به اشتراک گذاشت تا شایعات حضورش در دنیای سینمایی مارول برای نقش جانی بلیز ملقب به گوست رایدر را داغ‌تر کند. این پایان کار نبود و او اخیرا فن آرت طرفداران (تصویر بالا) را نیز در توییترش به اشتراک گذاشته است. البته ریداس بارها از علاقه‌اش به بازی در نقش گوست رایدر خبر داده بود و این موضوع هم شاید به همین علت باشد و درنهایت ممکن است هیچ مذاکره‌ای با مارول در جریان نباشد.

باتوجه‌به ساخت سریال Moon Knight و فیلم Blade، طرفداران عقیده دارند گوست رایدر ممکن است در یکی از این دو اثر حضور داشته باشد. همچنین فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دیگر اثری است که ممکن است شاهد حضور یا حضور کوتاه گوست رایدر در آن باشیم. آیا مارول استودیو به‌دنبال ساخت اقتباس Midnight Sons است؟ تنها زمان جواب این پاسخ را خواهد داد، اما شواهد موجود احتمال ساخت این اقتباس را افزایش داده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده