نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۰

سریال Wandavision رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۱ شد

سریال Wandavision در سال ۲۰۲۱ بیش از هر سریال دیگری به‌صورت غیر مجاز دانلود شده است. همچنین سریال‌های مارول حضور پر رنگی در این فهرست دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست ۱۰ سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۱ به‌صورت غیر مجاز دانلود شده، منتشر شده است. مانند هر سال، تورنت‌فریک این فهرست را منتشر کرده که براساس آن سریال Wandavision بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۱ به‌صورت غیر قانونی دانلود شده است. سال گذشته سریال The Mandalorian در صدر این فهرست قرار داشت و حالا در سال ۲۰۲۱ نیز سریال دیگری از دیزنی پلاس در رتبه اول این فهرست قرار گرفته است.

سریال Wandavision همچنین شروع کننده فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. سریال وانداویژن درواقع توانسته سریال Loki، دیگر سریال دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۱ را شکست دهد و در رتبه اول قرار بگیرد و سریال لوکی نیز در رتبه دوم قرار گرفته است. در رتبه چهارم سریال The Falcon and the Winter Soldier، در رتبه پنجم سریال Hawkeye و در رتبه ششم انیمیشن What If قرار گرفته‌اند تا شاهد حضور تمامی سریال‌های مارول در سال ۲۰۲۱ در این فهرست باشیم.

رئیس جمهور لوکی و نیروهایش در بالا سر پناهگاه لوکی ها در قسمت پنجم سریال Loki

در رتبه سوم نیز شاهد حضور سریال The Witcher هستیم که باتوجه‌به اینکه هنوز مدت زیادی از پخش فصل دوم آن نگذشته، در رتبه بالایی قرار گرفته است. از نکات غافلگیر کننده این فهرست حضور نداشتن سریال Squid Game یا سریال Money Heist است که از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس هستند. همچنین انیمیشن Rick and Morty تنها سریالی است که هم در فهرست سال ۲۰۲۰ و هم در فهرست سال ۲۰۲۱ حضور داشته است.

در ادامه می‌توانید ۱۰ سریالی را که در سال ۲۰۲۱ بیش از سایر سریال‌ها به‌صورت غیر قانونی دانلود شده‌اند، مشاهده کنید:

  1. WandaVision
  2. Loki
  3. The Witcher
  4. The Falcon and the Winter Soldier
  5. Hawkeye
  6. What If
  7. Foundation
  8. Rick and Morty
  9. Arcane
  10. Wheel of Time


منبع Torrentfreak
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده