نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹

علاقه هنری کویل به بازی در فیلم Red Dead Redemption 2

هنری کویل در مراسم فرش قرمز فصل دوم سریال The Witcher، از علاقه‌ی خود برای بازی در یک فیلم اقتباسی از بازی Red Dead Redemption 2 صحبت کرده است.

هنری کویل، ستاره نقش گرالت از ریویا در سریال ویچر و البته شخصیت سوپرمن در دنیای سینمایی DC، در مصاحبه اخیر خود با نشریه Game Reactor و در پاسخ به این سؤال که دوست دارد کدام بازی ویدیویی توسط نتفلیکس به یک فیلم یا سریال با بازی خود او تبدیل شود، Red Dead Redemption 2 را علاقه‌ی شخصی خود بیان کرده است. کویل گفته که به‌تازگی بازی Red Dead Redemption 2 را شروع کرده و تا همینجای کار از ایده‌ی اقتباس بازی محبوب راک‌استار گیمز استقبال می‌کند. این بازیگر انگلیسی به دقت کلمات خود را به کار برده اما به نظر می‌رسد که خیلی از طرفداران RDR2 نیز از این اتفاق بدشان نمی‌آید.

کویل در بخشی از گفتگوی خود با Game Reactor و در پاسخ به سؤال خبرنگار می‌گوید: «سؤال خیلی خوبیه. البته از طرفی مشکل هم است؛ چون شما درواقع هم یک آی پی و هم یک شرکت را با هم گره می‌زنید که پاسخ دادن به آن را کمی سخت می‌کند، بنابراین قطعاً نمی‌خواهم که خودم را درگیر این مشکل کنم اما بازی‌های زیادی هستند که می‌توانم از آن‌ها نام ببرم. البته من بازی Red Dead Redemption 2 را به تازگی شروع کردم و می‌دانم که کمی دیر به این مهمانی رسیدم اما بالاخره شروع کردم و واقعاً تا اینجای کار از آن لذت بردم. بنابراین فکر می‌کنم چنین چیزی قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم خوب را دارد.»

نمایی از شخصیت آرتور در بازی رد دد 2

اشاره‌ی هنری کویل به اینکه کمی دیر به این مهمانی رسیده، به‌دلیل این است که بازی Red Dead Redemption 2 از سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. البته که هیچوقت برای تجربه یک بازی خود، دیر نیست و کویل نیز باتوجه به مشغله کاری زیادی که در چند سال اخیر داشته، حق دارد که فرصت تجربه‌ی بازی‌های جدید را نداشته باشد. بااین‌حال اکثر مخاطبان می‌دانند که او از طرفداران پروپاقرص ویدیوگیم و بازی‌هایی همچون World of Warcraft و Mass Effect و The Witcher است.

در حال حاضر امکان اظهارنظر درباره اینکه آیا Red Dead Redemption بالاخره روزی به دنیای سینما و تلویزیون وارد می‌شود، وجود ندارد، اما این روزها بازی‌های ویدیویی زیادی را دیدیم که به فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی تبدیل شدند، پس چرا که نه. هالیوود در چند سال اخیر توجه بسیار بیشتری به اقتباس آثار دنیای بازی و پایبند بودن به ایده‌های آن داشته و نتایج آن به خوبی خود را نشان می‌دهند. بنابراین اگر روزی این اتفاق برای Red Dead Redemption نیز بیافتد، هنری کویل می‌تواند انتخاب بی‌نقصی برای بازی در آن باشد.

آیا شما هم می‌توانید هنری کویل را در داستان بی‌نظیر Red Dead Redemption تصور کنید؟ لطفاً نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده