نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

معرفی شخصیت انسانی جدید در تصویر تازه فیلم Avatar 2

تصویر جدیدی از فیلم Avatar 2 منتشر شده است که در آن شاهد معرفی شخصیت جدیدی هستیم که ظاهرا قرار است نقش مهمی در اتفاقات فیلم داشته باشد.

فیلم Avatar 2 در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است و ظاهرا بالاخره قرار است سال آینده شاهد اکران این فیلم علمی تخیلی مورد انتظار باشیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از دنباله فیلم Avatar منتشر شده است. امپایر تصویر جدیدی از فیلم آواتار 2 را منتشر کرده که در آن شاهد یکی از اعضای جیک و نیتیری هستیم. او یک بچه انسان است و مایلز ساکورو نام دارد که با نام اسپایدر شناخته می‌شود و جک چمپیون نقش این شخصیت را بازی کرده است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جک چمپیون در نقش اسپایدر در روی آب در فیلم Avatar 2

مایلز در یک پایگاه نظامی در پاندورا به‌دنیا آمده و برای بازگشت به زمین بسیار کوچک بود و به همین منظور توسط جیک و نیتیری به فرزندخواندگی گرفته شده و حالا به‌عنوان بخشی از فرزندان ناوی که شامل نتیام، لواک و توکتری می‌شود، است. جان لندو، تهیه‌کننده فیلم Avatar 2 در رابطه با شخصیت اسپایدر توضیح داد: «جیک او را پذیرفت، ولی نیتیری همیشه او را به‌عنوان یکی از افرادی می‌دید که خانه‌اش را ویران کرده‌اند و پدرش را کشتند. بنابراین شما چنین روابط پویایی را در فیلم شاهد خواهید بود.»

سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، از جمله بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده