نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴

اعلام زمان اکران فیلم ترسناک Bed Rest و اثر جدید گای ریچی

شرکت اس‌تی‌اکس فیلمز تاریخ اکران برخی از آثار خود در سال ۲۰۲۲ میلادی نظیر فیلم Operation Fortune و فیلم The Contractor را تغییر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت اس‌تی‌اکس فیلمز تغییراتی در برنامه‌ی زمانی اکران آثارش در سال ۲۰۲۲ میلادی اعمال کرده است. این شرکت فیلم‌سازی واقع در بربنک، کالیفرنیا در نظر دارد تا فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه‌ی Bed Rest (استراحت مطلق) را در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲) را روی پرده‌ی سینما بفرستد. از آن طرف فیلم اکشن-کمدی Operation Fortune: Ruse de Guerre (عملیات فورچون: ترفند جنگی) به کارگردانی گای ریچی و فیلم اکشن مهیج The Contractor (پیمانکار) به کارگردانی طارق صالح با تأخیر در بهار سال ۲۰۲۲ اکران می‌شوند. (لیست بهترین فیلم های ترسناک 2022 را اینجا بخوانید)

فیلم Bed Rest که لوری ایوانز تیلور را در مقام کارگردان دارد، ملیسا باررا را در نقش جولی ریورز، یک زن باردار قرار می‌دهد که با همسرش به خانه‌ی جدیدی نقل مکان می‌کنند تا شروعی تازه داشته باشند. جولی که از روزمرگی و اظطراب محدودیت‌های جدید خود رنج می‌برد، رفته‌رفته از دستور اجباری استراحت مطلق سر باز می‌زند. خیلی زود حوادث خیالی وحشتناکی در خانه برای جولی اتفاق می‌افتد که احساساتش را تحریک می‌کنند و دیگران به سلامت روانی او شک می‌برند. جولی که به دام افتاده است، مجبور به رویارویی با گذشته‌ی خود و مسائل ماوراء‌الطبیعه می‌شود و برای حفاظت از خود و نوزاد در راهش تلاش می‌کند. فیلم Bed Rest دومین اثر بزرگی است که پس از فیلم Bullet Train (قطار سریع‌السیر) سونی پیکچرز برای اکران در تاریخ ۲۴ تیر سال آینده در نظر گرفته می‌شود.

فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون با تأخیر تقریبا ۲ ماهه در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ (۱۸ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. این فیلم دیگر با فیلم Redeeming Love (عشق مطلوب) شرکت یونیوسال پیکچرز در گیشه رقابت نخواهد کرد و درعوض به رقیب فیلم The Unbreakable Boy (پسر شکست‌ناپذیر) شرکت لاینزگیت و فیلم Downton Abbey: A New Era (دانتون ابی: عصر جدید) شرکت فوکس فیچرز تبدیل شده است. گای ریچی با کمک ایوان اتکینسون و مارون دیویس فیلم‌نامه‌ی فیلم Operation Fortune را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

جیسون استاتهام در نقش یک جاسوس حرفه‌ای

فیلم Operation Fortune: Ruse De Guerre داستان جاسوسی حرفه‌ای با نام اورسن فورچن (با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام) را روایت می‌کند که باید یک فناوری تسلیحاتی مرگبار را ردیابی کند و جلوی فروش آن را بگیرد؛ تکنولوژی جدیدی که در دست یک دلال اسلحه‌ی میلیاردر با نام گرگ سیموندز (با بازی هیو گرانت) قرار دارد. فورچن با اکراه با تعدادی از بهترین مأمورهای مخفی دنیا (با نقش‌آفرینی آبری پلازا، کری الویس و باگزی مالون) تشکیل تیم می‌دهد و آن‌ها بزرگ‌ترین ستاره‌ی هالیوود یعنی دنی فرانچسکو (با بازی جاش هارتنت) را به خدمت می‌گیرند تا به این تیم در انجام یک مأموریت مخفی جهانی کمک کند.

این تغییر برنامه، باعث تأخیر یک ماهه‌ی دیگر فیلم اکشن مهیج شرکت STX یعنی The Contractor می‌شود که حالا به‌جای تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ (۱۸ مارس ۲۰۲۲) در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ (۱۸ آوریل ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود. این فیلم اکنون رقیب فیلم Easter Sunday (یکشنبه عید پاک) شرکت یونیورسال پیکچرز است که جو کوی و جیمی او یانگ در آن بازی می‌کنند. طارق صالح سکان هدایت فیلم پیمانکار را در دست دارد و کریس پاین، بن فاستر، کیفر ساترلند، جیلیان جیکوبز، ادی مارسن، نینا هوس، آمیرا کاسار و جی دی پاردو در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم The Contractor می‌خوانیم: «جیمز هارپر (با نقش‌آفرینی کریس پاین) از نیروهای ویژه‌ی ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا اخراج می‌شود و درکنار بهترین دوستش (با بازی بن فاستر) به یک سازمان شبه نظامی تحت فرمان یک کهنه سرباز (با نقش‌آفرینی کیفر ساترلند) می‌پیوندد تا از خانواده‌ی خود حمایت کند. او با تیم زبده‌ی خود به لهستان سفر می‌کند تا درباره‌ی یک تهدید مرموز تحقیق کند. جیمز از همان ابتدای کار در اروپا شرقی تنها می‌ماند و باید برای بقا بجنگد تا بتواند به خانه برگردد و انگیزه‌های واقعی کسانی را فاش کند که به او خیانت کردند.» جی. پی. دیویس فیلم‌نامه‌ی این فیلم اکشن مهیج را به رشته‌ی تحریر درآورد و باسیل لیوانیک و اریکا لی به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت داشتند.


منبع DeadLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده