نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

پیوستن ۵ بازیگر تازه به سریال Avatar: The Last Airbender نتفلیکس

فهرست بازیگران سریال Avatar: The Last Airbender شبکه‌ی نتفلیکس بار دیگر با پیوستن هنرپیشه‌هایی نظیر الیزابت یو و ماریا ژانگ گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس از پیوستن الیزابت یو، ماریا ژانگ، تاملین تومیتا، ایوان چپمن و کیسی کمپ-هورینک به بازیگران سریال لایو-اکشن Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافزار) خبر داد. این سریال براساس انیمیشن سریالی اکشن-ماجراجویی محبوبی با همین نام ساخته می‌شود که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از شبکه‌ی تلویزیونی نیکلودئون پخش شد.

مراحل فیلم‌برداری سریال Avatar: The Last Airbender اخیرا در استودیویی در شهر ونکوور واقع در کانادا آغاز شد. این استودیو به‌عنوان یک صحنه‌ی تولید مجازی توصیف می‌شود که «امکان استفاده از جلوه‌های بصری بی‌درنگ مقابل دوربین و ترکیب چندین محیط در یک صحنه را فراهم می‌کند.» در اطلاعیه‌ی نتفلیکس که تازه‌ترین بازیگران سریال لایو-اکشن آواتار: آخرین بادافزار را معرفی می‌کند، به‌تفکیک به نقش هر یک از آن‌ها نیز اشاره شده است.

  • الیزابت یو (بازیگر فیلم All My Love) نقش آزولا، شاهدخت سخت‌کوش و پرتلاش کشور آتش را بازی خواهد کرد. او یک اعجوبه‌ی آتش‌افزار کمال‌گرا و خستگی‌ناپذیر است که برای تثبیت موقعیت خود به‌عنوان وارث تاج‌وتخت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
  • ماریا ژانگ نقش سوکی، رهبر رعب‌انگیز جنگجویان کیوشی را ایفا می‌کند. جنگجویان کیوشی از مبارزان زن زبده‌ای تشکیل شده است که متعهد به حفاظت از جامعه‌ی خود و حمایت از آرمان‌های آواتار کیوشی هستند.
  • تاملین تومیتا (بازیگر سریال‌ Cobra Kai) در نقش یوکاری، مادر سوکی ظاهر می‌شود که حاکم به‌شدت محتاط دهکده‌ی کوچک خود در جزیره‌ی کیوشی است.
  • ایوان چپمن (بازیگر فیلم Kung Fu) نقش آواتار کیوشی، یک جنگجوی افسانه‌ای را بازی می‌کند که به‌خاطر شجاعت، مهارت‌های جنگی هراس‌انگیز و فداکاری‌هایش در راه عدالت مورد احترام است.
  • کیسی کمپ-هورینک (بازیگر سریال Reservation Dogs) نقش گرن گرن، مادربزرگ کاتارا و سوکا را ایفا می‌کند که مادر سالار دلسوز و خردمند قبیله‌ی Southern Water است.

اوایل این ماه شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که دنیل دای کیم، بازیگر فیلم Hellboy (پسر جهنمی) نقش اوزای پروردگار آتش، کاراکتر شرور اصلی سریال لایو-اکشن Avatar: The Last Airbender را بازی خواهد کرد. گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا و دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو، از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در سریال آواتار: آخرین بادافزار حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

سریال Avatar: The Last Airbender از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد. این سریال اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و مایکل دنت دیمارتینو و بریان کنیتزکو، خالقان انیمیشن سریالی آواتار: آخرین بادافزار به‌عنوان شورانرهای آن انتخاب شده بودند. بااین‌حال، آن‌ها در ماه اوت ۲۰۲۰ پروژه را ترک کردند و اظهار داشتند که روند توسعه مطابق انتظارشان پیش نرفته است. مدتی بعد آلبرت کیم، تهیه‌کننده‌ی سریال Sleepy Hollow (اسلیپی هالو) جایگزین شورانرهای قبلی شد. هنوز زمان پخش سریال لایو-اکشن آواتار: آخرین بادافزار اعلام نشده است.

انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender که از سال ۲۰۰۵ کار خود را در شبکه‌ی نیکلودئون آغاز کرد، در سه فصل تقدیم بینندگان شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این انیمیشن ماجراهای آنگ، آخرین مظهر آواتار افسانه‌ای را دنبال می‌کند که می‌تواند بر هر چهار عنصر اساسی تسلط یابد. تابه‌حال رمان‌های گرافیکی، رمانی بزرگسالانه و یک فیلم به کارگردانی ام. نایت شیامالان براساس انیمیشن آواتار: آخرین بادافزار ساخته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده