نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰

تمایل کارگردان Shang Chi به نقش‌آفرینی جکی چان در دنباله فیلم

دستین دنیل کرتون در گفت‌وگو با رسانه‌ی سینمابِلند از تمایل خود برای نقش‌آفرینی جکی چان در فیلم Shang-Chi 2 سخن گفت.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه) به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری توانست بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. مدتی قبل مارول تأیید کرد که دنباله‌ی این فیلم ابرقهرمانی ساخته خواهد شد. اکنون که فیلم Shang-Chi 2 در راه است و دستین دنیل کرتون دوباره برای نویسندگی و کارگردانی آن باز خواهد گشت، احتمالا برای برخی از طرفدارها این سؤال پیش می‌آید که چه هنرپیشه‌هایی به فهرست بازیگران قسمت بعدی اضافه می‌شوند؟

رسانه‌ی CinemaBlend اخیرا در گفت‌وگویی از دستین دنیل کرتون پرسید که تمایل به نقش‌آفرینی کدام بازیگر آسیایی در دنباله‌ی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings دارد و این کارگردان ۴۳ ساله‌ی آمریکایی در پاسخ گفت: «درواقع آرزوی همیشگی من این بود که می‌توانستم از حضور جکی [چان] در یک فیلم بهره ببرم.» البته هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است که چه بازیگرانی در دنباله‌ی فیلم Shang-Chi به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با سکانس مبارزه‌ی شانگ-چی در اتوبوس و استفاده از ژاکت به‌عنوان سلاح به جکی چان ادای احترام می‌کند که از فیلم Rumble in the Bronx (شورش در برانکس) الهام گرفته بود. البته الهام فیلم شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه از آثار جکی چان به همین یک مورد ختم نمی‌شود و صحنه‌ی فرار قهرمان قصه و بهترین دوستش کیتی ازطریق داربست نیز با الهام از یکی از صحنه‌های فیلم Rush Hour 2 (ساعت شلوغی ۲) به کارگردانی برت رتنر ساخته شده است.

سیمو لیو در نقش شانگ-چی، تونی لیانگ در نقش شو‌ ون‌وو/ ماندارین، آکوافینا در نقش کیتی، منگر ژانگ در نقش شو شیالینگ، فالا چن در نقش یینگ لی، فلوریان مونتئانو در نقش مشت تیغی، بندیکت وانگ در نقش وانگ، میشل یئو در نقش یینگ نان، بن کینگزلی در نقش ترور اسلتری و تیم راث در نقش امیل بلونسکی/ ابومیشن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ابرقهرمانی Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings به ایفای نقش پرداختند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده