نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸

نگارش فیلمنامه فصل ۳ سریال ویچر تقریبا تمام شده است

لورن اشمیت هیسریچ در گفت‌وگو با رسانه تک‌رادار گفت که نگارش فیلم‌نامه‌ی فصل سوم سریال The Witcher در شرف تکمیل است و کار به‌خوبی پیش می‌رود.

با اینکه فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) به‌تازگی در شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، اما در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کار روی فصل سوم آن به نحو مطلوبی پیش می‌رود. لورن اشمیت هیسریچ در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که نگارش فیلم‌نامه‌ی فصل سوم این سریال فانتزی تقریبا کامل شده است. این شورانر همچنین گفت که طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از ماجراجویی‌های گرالت در فصل سوم داشته باشند.

طرفدارها نباید به این زودی منتظر فصل سوم سریال ویچر باشند

لورن اشمیت هیسریچ در گفت‌وگو با رسانه‌ی تک‌رادار اظهار داشت که هفته‌ی آخر پروسه‌ی نگارش فیلم‌نامه پشت سر گذاشته شده است و این کار بدون اشکال پیش می‌رود: «مرحله‌ی نوشتن فیلم‌نامه تقریبا به اتمام رسیده است. بااین‌حال، نگارش فیلم‌نامه تازه شروع کار است؛ بنابراین کسانی که امیدوار به اعلام تاریخ پخش فصل بعدی هستند، احتمالا باید مدتی منتظر بمانند». این شورانر گفت با اینکه نوشتن فیلم‌نامه به پایان نزدیک می‌شود، اما «پروسه‌ی تولید اکنون تازه آغاز شده است. اکنون کارگردان‌ها و بازیگران را دوباره برمی‌گردانیم و درواقع این فصل را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم».

اگر فصل سوم سریال The Witcher از همان الگوی فصل‌های قبلی پیروی کند، احتمالا تا سال ۲۰۲۳ میلادی دیگر گرالت را نمی‌بینیم. نخستین فصل این سریال فانتزی در دسامبر ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش شد و با اینکه فیلم‌برداری فصل بعدی با فاصله‌ی کوتاهی شروع شد، اما چند وقفه در کار نهایتا به تأخیر پخش فصل ۲ انجامید. البته بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تولید، شیوع ویروس کرونا بود که هنوز هم فیلم‌برداری آثار مختلف در سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

هنری کویل در نقش گرالت با لباس و زرهی جدید در فصل دوم سریال The Witcher

باتوجه‌به اینکه فصل بعدی سریال ویچر هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و همچنان باید با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم کند، احتمالا می‌توان در سال ۲۰۲۳ میلادی منتظر بازگشت گرالت بود. بااین‌حال طرفدارها می‌توانند در سال آینده سریال پیش‌درآمد The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشا خون) را تماشا کنند که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. اگرچه زمان زیادی تا فصل سوم سریال The Witcher باقی مانده است، اما این نمی‌تواند جلوی لورن اشمیت هیسریچ را از ارائه‌ی توضیحات بیشتر درباره‌ی آن بگیرد.

بنابر اعلام لورن اشمیت هیسریچ، فصل سوم سریال ویچر با الهام از دومین رمان مجموعه یعنی The Time of Contempt (موعد تحقیر) ساخته می‌شود که کتاب مورد علاقه‌ی این شورانر آمریکایی به‌حساب می‌آید. این رمان روی آموزش یکی از شخصیت‌های کلیدی توسط یکی از دیگر از کاراکترهای مهم مجموعه تمرکز کرده است. البته گاهی اقتباس‌های تلویزیونی سراغ تغییر محتوای منبع اصلی می‌روند و بر این اساس امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. فارغ از این، ظاهرا نویسنده‌ی کتاب‌های ویچر از وضعیت سریال راضی است. طرفدارها درحال‌حاضر می‌توانند فصل اول و دوم سریال The Witcher شبکه آنلاین نتفلیکس را تماشا کنند.

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، لیلی کوپر نقش مورتا، جرمی کرافورد نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن نقش کاهیر، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد نقش آرتوریس، لارس میکلسن نقش استرگبور، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، آنا شافر نقش تریس مریگولد و تریکا ویلسون-رید نقش سابرینا را در سریال ویچر ایفا می‌کنند. از بازیگران جدید این سریال نیز می‌توان به کریستوفر هیویو، کیم بودنیا، پل بولیون، یاسن آتور، اگنس بیورن، باسیل آیدنبنز، تووه ارستد راسموسن و مسیا سیمسون اشاره کرد.

فریا آلن در نقش سیری در فصل دوم سریال The Witcher

سریال The Witcher با اقتباس از کتاب‌های فانتزی پُرفروشی با همین نام نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت از ریویا در تلاش است تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم در اکثر مواقع شرارت بیشتری نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. بااین‌حال، وقتی دست تقدیر گرالت را به سمت جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک سوق می‌دهد، این سه باید درکنار یکدیگر در قاره‌ای بی‌ثبات گلیم‌شان را از آب بیرون بکشند.

لورن اشمیت هیسریچ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت می‌کند. تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت پلاتج ایمیج، جیسون براون و شان دنیل از شرکت Sean Daniel نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. تابستان امسال انیمه‌ی The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوس گرگ) از نتفلیکس پخش شد که روی گذشته‌ی وزمیر، استاد گرالت تمرکز داشت. درحال‌حاضر یک سریال پیش‌درآمد و یک انیمه‌ی دیگر از دنیای ویچر نیز در دست تولید قرار دارند که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دسترس نیست.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده