نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

تمدید سریال Yellowjackets برای فصل دوم

سریال Yellowjackets توانسته مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد و حالا شبکه شوتایم از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داده است.

پخش فصل اول سریال Yellowjackets از ماه گذشته از شبکه شوتایم آغاز شد و تاکنون ۵ قسمت از فصل اول این سریال درام تحسین شده روی آنتن رفته است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال یلوجکتس برای یک فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شبکه شوتایم از تمدید زودهنگام سریال Yellowjackets برای فصل دوم خبر داده است، اما اطلاعات بیشتری از زمان انتشار یا خط داستانی فصل دوم در دسترس نیست.

داستان سریال Yellowjackets در سال ۱۹۹۶ آغاز می‌شود که در آن یک تیم از بازیکنان فوتبال دبیرستان نیوجرسی برای یک حضور تورنمنت ملی به سیاتل سفر می‌کنند، اما در طول پرواز بر فراز کانادا هواپیما در یک منطقه خالی از سکنه سقوط می‌کنند و اعضای تیم حدود ۱۹ ماه برای بقا و زنده ماندن تلاش می‌کنند. این سریال داستان به جنون کشیدن و آدم‌خوار شدن آن‌ها را به تصویر می‌کشد و همچنین زندگی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را نیز دنبال می‌کند.

ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساووی براون، الا پورنل، جولیت لوئیس، سوفی تاچر، سمی هنرتی، استیون کروگر، وارن کول، پیتر گادیوت، کارلوس سانز، کورتنی ایتون و لیو هیوسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Yellowjackets حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برخی از بازیگران نقش نسخه جوانی و گروهی نقش نسخه بزرگسالی شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کنند.

همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون وظیفه ساخت سریال Yellowjackets را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت. فصل اول سریال Yellowjackets در ۱۰ قسمت تولید شده که ۵ قسمت باقی‌مانده به‌صورت هفتگی در بامداد روز دوشنبه هر هفته پخش خواهند شد. قابل انتظار فصل دوم سریال Yellowjackets نیز در ۱۰ قسمت تولید شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده