نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

معرفی انیمه جدید کارگردان Your Name

ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You از انیمه جدید خود پرده برداشته است که این انیمه در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You معرفی شده است. این انیمه قرار است Suzume no Tojimari یا Suzume's Locking-Up نام داشته باشد که ماکوتو شینکای وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه سینمایی را بر عهده دارد. انیمه Suzume no Tojimari قرار است در پاییز سال ۲۰۲۲ در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما برود. 

انیمه Suzume no Tojimari داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است. همچنین اولین پوستر انیمه Suzume's Locking-Up نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمه Suzume no Tojimari

ماسایوشی تاناکا که پیش از این با شینکای در انیمه Your Name و انیمه Weathering with You همکاری کرده بود، وظیفه طراحی شخصیت‌های انیمه Suzume no Tojimari را بر عهده دارد. کنیچی سوچیا به‌عنوان کارگردان انیمیشن و تاکومی تانجی به‌عنوان کارگردان هنری در این انیمه حضور دارند که پیش از این با شینکای در انیمه Your Name همکاری کرده بودند. در حال حاضر حضور هیچ صداپیشه‌ای در انیمه Suzume no Tojimari تایید نشده است و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


منبع کوتاکو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده