نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸

نمایش صحنه‌های زیر آب در تصاویر پشت صحنه فیلم Avatar 2

جیمز کامرون تصاویر پشت صحنه‌ی جدیدی از فیلم Avatar 2 را به اشتراک گذاشت که صحنه‌های زیر آب و کابین خلبان کشتی تهاجمی را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز کامرون، کارگردان فیلم Avatar 2 (اواتار ۲) تصاویری از پشت صحنه‌ی این دنباله‌ی مورد انتظار را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر به‌همراه مصاحبه‌ی اخیر این کارگردان ۶۷ ساله‌ی کانادایی با رسانه‌ی اینترتینمنت ویکلی منتشر شدند. باعنایت‌به اینکه قسمت دوم، سوم، چهارم و پنجم فیلم آواتار در دست تولید قرار دارد و برای آن‌ها در مجموع یک میلیارد دلار هزینه صرف شده است، تصاویر تازه نشان می‌دهند که طرفدارها چه انتظاراتی می‌توانند در سال ۲۰۲۲ از دنباله‌ی ۲۵۰ میلیون دلاری فیلم Avatar داشته باشند.

در یکی از این تصاویر جیمز کامرون درکنار ژنرال آردمور، با نقش‌آفرینی ادی فالکو در کابین خلبان یک Dragon Assault Ship (کشتی تهاجمی عظیم) از نخستین قسمت فیلم آواتار ایستاده است. تصویر دیگر نیز نگاهی به صحنه‌های جاه‌طلبانه‌ی فیلم‌برداری فیلم Avatar 2 زیر آب دارد. مدتی قبل سیگورنی ویور از تجربیات خود در زیر آب هنگام کار روی دنباله‌ی آواتار سخن گفت. این بازیگر آمریکایی اظهار داشت که برای فیلم‌برداری فیلم آواتار ۲ تحت آموزش یک فرد متخصص قرار گرفت تا پس از گرفتن اکسیژن اضافی بتواند نفس خود را بیش از ۶ دقیقه نگه دارد.

تصویر پشت صحنه فیلم Avatar 2

تصویر پشت صحنه فیلم Avatar 2

در سپتامبر ۲۰۲۰ فیلم‌برداری فیلم Avatar 2 به پایان رسید و طبق گزارش‌ها زمان زیادی به پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم آواتار ۳ نیز باقی نمانده است. قسمت دوم و دنباله‌های بعدی فیلم آواتار بارها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سال‌ها تحقیق در مورد مسائل فنی و ماه‌ها آموزش بازیگرها جهت حبس نفس در زیر آب برای مدت‌های طولانی با تأخیر مواجه شدند. درحال‌حاضر فیلم آواتار ۲ برای اکران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ (۱۶ دسامبر ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است.

کیت وینسلت، زوئی سالدانیا، سم ورثینگتون، جیمی فلاترز، سی.سی.اچ. پاوندر، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز، دیوید تیولیس، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، مت آلفردا، جک چمپیون، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، سیگورنی ویور، استیون لانگ، اونا چاپلین، وین دیزل و سی‌جی جونز از بازیگرانی هستند که در دنباله‌های فیلم Avatar نقش‌‌آفرینی می‌کنند. جیمز کامرون قبلا تأیید کرد که سرهنگ مایلز کواریچ با بازی استیون لانگ برای هر چهار دنباله‌ی آواتار باز می‌گردد و نقش کاراکتر شرور داستان را ایفا می‌کند.

فیلم Avatar در زمان اکران در سال ۲۰۰۹ میلادی با بودجه‌ی ۲۳۷ میلیون دلاری توانست ۲.۷۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان شود. جیمز کامرون به‌دنبال موفقیت‌های این فیلم قراردادی برای تولید چهار دنباله‌ی آن با شرکت فاکس قرن بیستم امضا کرد؛ شرکتی که حالا متعلق به دیزنی است. این کارگردان برجسته سکان هدایت هر چهار دنباله‌ی فیلم آواتار را در دست دارد و جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنودر را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن‌ها یاری می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده