نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۱

دنی ویلنوو کارگردانی فیلم علمی تخیلی جدیدی را بر عهده گرفت

دنی ویلنوو پس از توافق با Alcon Entertainment قرار است اقتباسی از رمان علمی تخیلی Rendezvous With Rama را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival، فیلم بلید رانر 2049 و فیلم Dune مشخص شده است. شرکت Alcon Entertainment به‌تازگی حق تولید اقتباس سینمایی رمان علمی تخیلی Rendezvous With Rama اثر آرتور سی. کلارک را خریداری کرده و حالا با دنی ویلنوو برای کارگردانی این فیلم به توافق رسیده است.

 رمان علمی تخیلی Rendezvous With Rama

حق تولید فیلم رمان میعاد با راما پیش از این در اختیار مورگان فریمن و لوری مک‌کریری از Revelations Entertainment بود که هر دو به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم علمی تخیلی حضور خواهند داشت. رمان ملاقات با راما در سال ۱۹۷۳ منتشر شد که شروع یک مجموع رمان ۴ جلدی بود. اتفاقات این رمان در سال ۲۱۳۰ جریان دارد که راما یک سفینه غول پیکر و استوانه‌ای شکل است که با سرعت سرسام آوری گرد محورش می‌چرخد و وارد منظومه شمسی شده است.

رمان داستانی گروهی از کاوشگران انسانی را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا این سفینه را تحت کنترل بگیرند. ویلنوو پیش از این با Alcon Entertainment در فیلم Prisoners و فیلم Blade Runner 2049 همکاری کرده بود. ویلنوو اخیرا کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته که این فیلم علمی تخیلی با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. ویلنوو همچنین کارگردانی فیلم Dune 2 را نیز بر عهده دارد و در ابتدا این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و سپس به سراغ فیلم Rendezvous With Rama خواهد رفت. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده