نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

پخش فیلم Deep Water با بازی آنا د آرماس و بن افلک از شبکه‌های آنلاین

دیزنی تصمیم گرفت تا فیلم Deep Water با بازی آنا د آرماس و بن افلک را دیگر در سینماها اکران نکند و آن را ازطریق هولو و آمازون پخش کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Deep Water دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما نمایش داده شود. این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) اکران شود و مدتی پیش والت دیزنی آن را از جدول اکران فیلم‌های آینده‌اش حذف کرد. حالا ددلاین از منابع خود شنیده است که فیلم Deep Water با بازی بن افلک و آنا د آرماس قرار است روی سرویس‌های استریم پخش شود. این فیلم در آمریکا روی شبکه هولو و در خارج از آمریکا ازطریق آمازون پخش خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار فیلم Deep Water روی سرویس‌های استریم اعلام نشده است.

فیلم Deep Water اقتباسی از رمانی به همین نام اثر پاتریشا های‌اسمیت است و بن افلک، آنا د آرماس، تریسی لتس، لیل ریل هووری، فین ویتراک، دش میهوک، ژاکوب الوردی، کریستن کانلی و ریچل بلانچارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ژرف آب حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدریان لین، کارگردان فیلم Unfaithful وظیفه کارگردانی فیلم Deep Water را براساس فیلمنامه‌ای از زک هلم و سام لوینسون بر عهده داشته است.

لین پیش از این برای کارگردانی فیلم Fatal Attraction با بازی مایکل داگلاس و گلن کلوز در سال ۱۹۸۷ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده بود. ددلاین از منابع خود شنیده که فیلم Deep Water به‌خاطر وضعیت استقبال ضعیف از فیلم‌های بزرگسالانه قرار است از سرویس‌های استریم پخش شود. به‌تازگی فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ با افتتاحیه ۱۰.۵ میلیون دلاری روی پرده‌های سینما رفت که عملکرد ضعیفی داشته است.

داستان فیلم Deep Water در مورد زوج جوانی با نام‌های ویک و میلندا ون آلن است که هر چیزی در رابطهٔ آن‌ها مجاز است و تنها نمی‌خواهند ازدواج ناموفق خود را با طلاق به‌پایان برسانند. همین تصمیم آن‌ها مشکلات زیادی را پدید می‌آورد. ملیندا روابط عاشقانهٔ زیادی دارد و ویک نیز از ماجرا باخبر است و موضوع را بین خود حل کرده‌اند، اما مرگ مشکوک یکی از معشوقه‌های ملیندا، ویک را کنجکاو به پیگیری ماجرا می‌کند. از‌طرفی ازدواج ناموفق و ادامه دادن این زندگی مشترک به‌شکلی ناقص، شرایط این دو نفر را هر روز بد و بدتر کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده