نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱

تمدید سریال ترسناک Servant برای فصل چهارم و پایانی

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پیش از پخش فصل سوم سریال Servant به تهیه‌کنندگی ام. نایت شیامالان، آن را برای فصل آخر تمدید کرد.

هر اتفاقی که در فصل سوم سریال Servant (خدمتکار) رخ بدهد، قصه‌ی این مجموعه‌ی ترسناک را تمام نخواهد کرد. زیرا یک فصل دیگر نیز در کار است. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس این سریال مهیج به تهیه‌کنندگی اجرایی ام. نایت شیامالان را برای فصل چهارم تمدید کرده است. این خبر در حالی منتشر شد که تنها یک ماه و چند روز به شروع پخش فصل سوم سریال در تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۰ (۲۱ ژانویه ۲۰۲۲) باقی مانده است.

ام. نایت شیامالان اندکی پس از تمدید سریال Servant برای فصل بعدی با انتشار یک توئیت جدید اظهار داشت که قطار این سریال ترسناک روان‌شناختی با فصل چهارم به ایستگاه پایانی خواهد رسید: «در نظر داشتم تا داستان را در ۴۰ قسمت روایت کنم. زیرا می‌دانستم که هیچ تضمینی برای رسیدن به این هدف وجود ندارد. این ریسک بزرگی بود. از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس، بازیگرها، عوامل تولید و طرفدارهای سریال Servant سپاسگزارم».

مت چرنیس از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس گفت: «از همان قسمت‌های ابتدایی سریال Servant مخاطبان سراسر جهان تمایل داشتند تا با این ماجراجویی هیجان‌انگیز همراه شوند و پا به دنیای سینمایی، هراس‌انگیز و پرپیچ‌وتاب خلق‌شده توسط ام. نایت شیامالان بگذارند. بیننده‌ها با هر فصل پرتعلیق توانستند کابوس‌های زنده‌ی شخصیت‌های جذاب سریال را در سطحی عمیق‌تر تجربه کنند. نظر به اینکه سریال Servant در فصل چهارم با پیچش داستانی شگفت‌انگیزی روبه‌رو خواهد شد، بی‌صبرانه منتظریم تا همه ببینند که این نمایش اسرارآمیز چه چیزی در چنته دارد».

سریال ترسناک روان‌شناختی Servant شبکه اپل تی‌وی پلاس

سریال Servant یک زوج فیلادلفیایی با نام‌های دوروتی و شان ترنر را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ پسر ۱۳ هفته‌ای خود پرستار بچه‌ی جوانی به نام لین را برای مراقبت از جریکو، عروسکی با شکل و شمایل کودک استخدام می‌کنند. این عروسک که دوروتی آن را بچه‌ی حقیقی خود می‌داند، تنها چیزی است که او را پس از مرگ فرزندش از آشفتگی بیرون می‌آورد و باعث تسلی خاطرش می‌شود. درحالی‌که شان به‌تنهایی با غم‌واندوه مرگ پسرش کنار می‌آید، بسیار به لین مشکوک می‌شود. با گذشت زمان معلوم می‌شود که اوضاع آن‌طوری نیست که به نظر می‌آید.

لورن آمبروز، بازیگر سریال Six Feet Under (شش فوت زیر زمین)، توبی کبل، بازیگر فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، نل تایگر فری، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌ونخت) و روپرت گرینت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) از بازیگرانی هستند که در سریال Servant به ایفای نقش می‌پردازند. پیش از این اعلام شد که سونیتا مانی، بازیگر سریال Mr. Robot (آقای ربات) و سریال GLOW (گلو) نیز به بازیگران فصل سوم سریال خدمتکار پیوسته است.

تولید و پخش سریال Servant با حواشی مختلفی نیز همراه شد. یکی از این حواشی مربوط‌به فیلم ترسناک The Truth About Emanuel (حقیقت در مورد امانوئل) بود که فرانچسکا گرگورینی، اپل و شیامالان را متهم به سرقت ایده‌ی اصلی فیلم خود کرد. بر همین اساس پرونده‌ای در دادگاه به جریان افتاد، اما درنهایت قاضی اعلام کرد که شباهت‌های سریال Servant با فیلم یادشده به اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک سرقت ادبی نامید.

سریال Servant توسط تونی باسگالوپ، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی نامزد بفتا خلق شده است. اشوین راجان، تاد بلک و استیو تیش درکنار ام. نایت شیامالان، تیلور لیتام و تونی باسگالوپ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال ترسناک روان‌شناختی فعالیت می‌کنند. شرکت فیلم‌سازی Blinding Edge متعلق به ام. نایت شیامالان و شرکت Escape Artists وظیفه‌ی تولید این سریال را برعهده دارند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده