نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱

احتمال پخش فیلم لایو-اکشن مگامن از نتفلیکس

از قرار معلوم شبکه‌ی نتفلیکس با همکاری دو شرکت Supermarché و چرنین اینترتینمنت مشغول تولید اقتباس لایو-اکشن Mega Man است.

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و بنابر اعلام شرکت فیلم‌سازی Supermarché، ظاهرا یک اقتباس لایو-اکشن از مجموعه بازی Mega Man (مگامن) به شبکه‌ی نتفلیکس راه می‌یابد. در زمان نگارش این خبر، نتفلیکس هنوز این پروژه را تأیید نکرده است. بااین‌حال اخیرا با به‌روزرسانی جامع وب‌سایت شرکت Supermarché معلوم شد که «تعدادی فیلم سینمایی شامل اقتباس Mega Man برای شرکت چرنین اینترتینمنت و نتفلیکس در دست تولید است». البته در سال ۲۰۱۸ نیز تأیید شد که فیلم لایو-اکشن مگامن ساخته می‌شود و درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این دو پروژه یکی هستند؟

سال گذشته هنری جوست و آریل شولمن، بنیان‌گذاران شرکت Supermarché که کارگردانی فیلم‌های Nerve (نِرو) و Viral (ویروسی) را در کارنامه دارند، در گفت‌وگو با رسانه‌ی آی‌جی‌ان تایید کردند که فیلم لایو-اکشن Mega Man هنوز در دست تولید قرار دارد. هنری جوست در این‌باره گفت: «ما برای فیلم مگامن بسیار هیجان‌زده‌ایم. به نظرم به‌زودی اخبار بزرگی از این فیلم به گوش‌مان خواهد رسید. اکنون نمی‌توانم بیش از این درباره‌ی آن سخن بگویم، اما این پروژه اهمیت زیادی برای‌ ما دارد و هیجان زیادی برای آن داریم». اخبار مربوط‌به تولید یک اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی مگامن اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و شرکت کپکام یک سال بعد رسما آن را تایید کرد.

شبکه‌ی نتفلیکس درحال‌حاضر میزبان آثار اقتباسی دیگری از بازی‌های ویدیویی نظیر Castlevania (کسلوانیا)، The Witcher (ویچر) و League of Legends: Arcane (لیگ افسانه‌ها: آرکین) است. بنابراین جای تعجبی ندارد که از یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شرکت کپکام استقبال کند. این سرویس استریم اخیرا اعلام کرد که درحال‌حاضر یک اقتباس تلویزیونی از سری بازی Earthworm Jim را در دست تولید دارد. بااین‌حال، مانند فیلم لایو-اکشن مگامن هیچ اطلاعاتی از داستان یا بازیگران آن منتشر نشده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این موارد منتظر بمانیم.

این اواخر شبکه‌ی نتفلیکس نشان داد که گاهی اقتباس‌های لایو-اکشن تلویزیونی را صرف‌نظر از میزان پربیننده بودن آن‌ها بی‌درنگ کنار می‌گذارد. این سرویس استریم در اوایل ماه جاری میلادی سریال Cowboy Bebop (کابوی بیباپ) را تنها پس از یک فصل لغو کرد. پخش این سریال علمی-تخیلی نئو-نوآر بارها به تأخیر افتاد و نخستین فصل آن با استقبال خوبی از سوی بیننده‌ها و رسانه‌ها مواجه نشد. دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، مصطفی شاکر در نقش جت بلک، جان چو در نقش اسپایک اشپیگل، الکس هاسل در نقش ویشس و النا ساتینی در نقش جولیا از بازیگرانی بودند که در نخستین فصل سریال کابوی بیباپ به ایفای نقش پرداختند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده