نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷

پیوستن راهول کولی و کیت سیگل به سریال ترسناک جدید مایک فلنگن

فهرست بازیگران سریال ترسناک The Fall of the House of Usher نتفلیکس با پیوستن راهول کولی، کیت سیگل، تی‌نیا میلر و هنرپیشه‌های دیگر گسترش یافت.

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مایک فلنگن از پیوستن بازیگران بیشتری به سریال مورد انتظار The Fall of the House of Usher (زوال خاندان آشر) شبکه‌ی نتفلیکس خبر داده است. خالق سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ی هیل) اخیرا با انتشار توئیتی از فهرست بازیگران سریال ترسناک بعدی خود رونمایی کرد که در میان آن‌ها چهره‌هایی آشنا برای طرفدارهای آثار مایک فلنگن و هنرپیشه‌های جدیدی به چشم می‌خورند.

هنری توماس، سامانتا اسلویان و کیتی پارکر که پیش از این بارها با مایک فلنگن همکاری داشتند، در سریال The Fall of the House of Usher نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. کیت سیگل نیز که قبلا روی ۷ پروژه‌ی دیگر مایک فلنگن از جمله فیلم Hush (سکوت) و سریال Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب) کار کرده بود، به بازیگران سریال ترسناک پیش‌رو می‌پیوندد. تی‌نیا میلر، ستاره‌ی سریال The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) هم برای ایفای یکی از نقش‌های سریال زوال خاندان آشر در نظر گرفته شده است. این هنرپیشه‌ی بریتانیایی در سریال The Haunting of Bly Manor بسیار خوش درخشید و با تحسین بیننده‌ها و منتقدها روبه‌رو شد.

راهول کولی، بازیگر سریال تسخیرشدگی عمارت بلای نیز دوباره برای نقش‌آفرینی در پروژه‌ی آتی مایک فلنگن باز می‌گردد. این هنرپیشه‌ی ۳۶ ساله در نقش کلانتر شهر کوچک سریال Midnight Mass، عالی ظاهر شد. افزون‌براین، کریستال بالینت، مایکل تروکو، زک گلیفورد، ساوریان ساپکوتا و مالکوم گودوین نیز به بازیگران سریال The Fall of the House of Usher ملحق می‌شوند. این اطلاعیه اندکی پس از اعلام خبر نقش‌آفرینی بازیگران سرشناسی چون مارک همیل، کارلا گوجینو، کارل لامبلی، مری مکدانل و فرانک لانگلا در سریال مورد بحث منتشر شد.

مارک همیل، مری مکدانل و کارلا گوجینو در سریال Fall of the House of Usher

همان‌طور که پیش از این شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد، فرانک لانگلا با سابقه‌ی بازی در فیلم Frost/Nixon (فراست/نیکسون) و فیلم The Trial of the Chicago 7 (دادگاه هفت شیکاگویی) در نقش رودریک آشر، پدرسالار برجسته‌ی خاندان آشر ظاهر می‌شود. شبکه‌ی نتفلیکس اولین‌بار در ماه اکتبر از تولید سریال The Fall of the House of Usher خبر داد. این سریال ترسناک براساس یکی از داستان‌های کلاسیک ادگار آلن پو، نویسنده‌ی افسانه‌ای آمریکایی ساخته می‌شود و مانند اقتباس‌های قبلی مایک فلنگن از رمان The Haunting of Hill House اثر شرلی جکسون و رمان The Turn of the Screw (سخت‌تر شدن اوضاع) نوشته‌ی هنری جیمز خواهد بود.

سریال زوال خاندان آشر براساس یکی از داستان‌های کلاسیک ادگار آلن پو در ۸ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش می‌شود

مینی‌سریال زوال خاندان آشر در ۸ قسمت تولید و پخش خواهد شد و مایک فلنگن و مایکل فیموگناری هر یک ۴ اپیزود از آن را کارگردانی می‌کنند. این پنجمین سریال مایک فلنگن و ترور میسی به‌شمار می‌آید که به موجب قرارداد تلویزیونی چندساله‌ی نتفلیکس با شرکت Intrepid Pictures ساخته می‌شود. آخرین پروژه‌ی آن‌ها سریال Midnight Mass بود که اخیرا از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و مورد تحسین قرار گرفت. این سریال داستان جزیره‌ی دورافتاده و متروکی را روایت می‌کرد که ساکنین آن پس از ورود یک کشیشِ جوان، باجذبه و مرموز با وقایع شگفت‌انگیز و نشانه‌های ترسناکی روبه‌رو می‌شوند.

مایک فلنگن سریال Midnight Club (باشگاه نیمه‌شب) را نیز در دست تولید دارد که براساس کتاب کریستوفر پایک ساخته می‌شود و داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که پیمانی محرمانه می‌بندند. این کارگردان آمریکایی که بیشتر برای ساخت فیلم و سریال در ژانر وحشت شناخته می‌شود، تولید فیلم Doctor Sleep و سریال تسخیرشدگی خانه‌ی هیل را نیز در کارنامه دارد. نتفلیکس پس از موفقیت سریال آنتولوژی The Haunting of Hill House به تولید فصل دوم آن چراغ سبز نشان داد که با الهام از رمان The Turn of the Screw ساخته شد و تقریبا تمام وقایع آن در عمارتی دورافتاده در حومه‌ی شهر رخ می‌داد. هنوز زمان پخش سریال زوال خاندان آشر اعلام نشده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده