نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۸

ساخت موسیقی متن Thor 4 توسط آهنگساز فیلم‌ های مرد عنکبوتی

مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Thor: Love and Thunder با بازی کریس همسورث را بر عهده گرفته است.

فیلم Thor: Love and Thunder در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز فیلم Thor 4 مشخص شده است. مایکل جاکینو، آهنگساز برنده جایزه اسکار با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر تایید کرد که وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Thor: Love and Thunder را بر عهده گرفته است. او در پیام خود تنها این خبر را با به اشتراک گذاشتن یک گیف از شخصیت ثور اعلام کرد و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

مایکل جاکینو در استودیو

جاکینو پیش از این یک‌بار و برای ساخت موسیقی متن انیمیشن Up موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود و یک‌بار هم برای انیمیشن Ratatouille نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. جاکینو با دنیای سینمایی مارول نیز غریبه نیست و پیش از این موسیقی متن فیلم Spider-Man: Homecoming، فیلم Spider-Man: Far from Home، فیلم Doctor Strange و اخیرا فیلم Spider-Man: No Way Home را بر عهده داشته است. از کارهای آینده جاکینو می‌توان به فیلم The Batman و فیلم Jurassic World: Dominion اشاره کرد.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده